Nephise: Begins

Druhý díl Nephis se od prvního liší jen minimálně. Prakticky je to jen další Bodurovina s odpudivým nesmyslným příběhem, pěkným prostředím a prostinkými logickými zádrhely, tentokrát okořeněnými větší porcí sběratelských aktivit, jež ale opět postrádají hlubší význam.

Oproti prvnímu dílu nemá Begins naprosto čím zaujmout. V podstatě je to jen recyklace, kdy se místo orbů sbírají houby a místo soch se manipuluje amforami. Lokace je větší a s letním nádechem, ale opět nabízí velký les, jeden dům, jedno přerostlé zvíře a jednu jeskyni, kam je třeba se dostat. Begins je zkrátka špatná kopie už tak dost špatné kopie.

Hodnocení – 25%
Délka – cca 30min

Návod

Jste na počátku údolí. Vydejte se jím vpřed. Mírně vpravo najdete houbu (1/10). Pokračujte údolím a až budete na dohled domu, vyjděte na svah nalevo, kde je houba (2/10). Běžte k domku a hned za ním vezměte houbu (3/10). Poté vstupte dovnitř. V domě je akorát malá socha, kterou můžete otáčet tále dokola. Poté pokračujte údolím. Na konci údolí najdete dvě amfory a lišku, která blokuje cestu. Vpravo od lišky je houba (4/10).

Otočte se o 180°a běžte směrem zpátky, přičemž se držte levé strany údolí. Jakmile to bude svah umožňovat, začněte stoupat doleva nahoru. Nahoře uvidíte věž, ve které je první lebka. Hned vlevo od věže je u stromu houba (5/10). Pokračujte podél levé stěny dál až k velké mýtině s padlým stromem. Na útesu nad oblasti s věží je další houba (6/10). Pokračujte stále vzhůru až narazíte na ulomený kmen u kterého je houba (7/10). Jen o kousek výš najdete druhou lebku.

Nyní se vraťte k lišce a opět se vydejte směrem zpátky (k domu) ale nyní se držte pravé strany údolí. Zhruba v místě, kde už za stromy bude prosvítat dům, je za stromem zastrčená houba (8/10). Zhruba na úrovní domu je svah po němž stoupejte. Kousek pod úrovní na němž je padlý strom je houba (9/10) a jen pár metrů za padlým stromem je u skály další houba (10/10). V blízkosti padlého stromu najdete také třetí lebku. Pokračujte podél pravé skalní stěny až ke čtvrté lebce. Mezi oběma lebkami je také svah po němž lze vyjít nahoru, kde na samém konci cesty najdete levitující písmeno N.

Vraťte se k lišce a umístěte lebky na amfory. Levou amforu je třeba otočit mírným tvorem k N, které je zastrčené v koutě u stromu. Mírný tvor je samozřejmě jelen (tedy lebka s parožími). Pravou amfory je nutné otočit tak, aby dlouhá lebka byla z pohledu lišku na devíti hodinách. Až budou amfory správně nastaveny, liška odejde a odkryje jeskyni. V jeskyni najdete stěnu a na podlaze desky. Stoupněte na všech pět desek a odkryje se průchod k podzemnímu chrámu. Je tu harpyje, do které strčte a ona zemře. Na oltáři pak najdete orb a to je konec.