Painkiller 4 – Resurrection

Resurrection je další díl Painkillera a též první ze série nikoli druhé, ale snad rovnou čtvrté jakosti. Příběh je tentokrát o Billovi, což je zabiják, který při své poslední akci omylem zlikviduje nejen sebe ale i autobus plný nevinných lidí. Skončí pochopitelně ve známém očistci, kde se snaží převzít vládu anděl Ramiel a démon Asgaroth. Pravděpodobně je tento díl zasazen až po událostech v Overdose, ale není zde o předchozích dílech žádná zmínka. Příběh je poměrně chabá záležitost, ale alespoň je výpravěn zajímavým způsobem – komixem ala Max Payne.

Grafika prodělala dvě větší vylepšení. Prvním je dynamické osvětlování – rakety, elektro a další projektily vytvářejí kolem sebe světelnou stopu. Dále zde jsou efekty hustého deště a větru. Přibylo pár nových modelů a textur, ale není jich mnoho. Bohužel v modelech a texturách je ve hře samotné mnoho chyb. Někdy textury chybí, jindy je možné propadnout skrze mapu apod. Aby toho nebylo málo, občas nejde načíst uložená pozice ani spustit hra. A to nemluvím o plejádě chyb a nedodělků. Zkrátka je zde mnoho nepříjemných bugů, které výrazně snižují celkový dojem. No, co si budeme namlouvat – tvůrci to zkazili a to tak brutálně až je to k vzteku. Takhle zabugovaná hra se jen tak nevidí. Přitom koncept tohoto Painkillera má velký potenciál, neboť představuje jiný styl hraní založený na pomalém postupu a silně atmosférických úrovní. Je zajímavé prodírat se úzkými tunely, procházet starými polorozpadlými domy, či překonávat veliké propasti, jenomže hra, která je přeplněná bugy a nedodělky nedokáže vtáhnout hráče do ponuré atmosféry. Je prima sledovat horskou scenérii s vodopády, jenže když vidíte, jak tekoucí voda problikává červenými čtverečky, je to v háji. A při chůzi temným údolím se nemůžete nechat pohltit působivým lijákem, protože si říkáte, kdy hra zase spadne. Zkrátka Resurrection mohl být důstojným pokračováním PK, kdyby si tvůrci dali záležet na optimalizaci a vychytání všech bugů a chyb.

Zbraně jsou použity z Painkillera, ale najdete zde alespoň jednu novou. Její funkce jsou však velice podobné některých jiným zbraním, čili opět jen nedotažený pokus o novinku. Nových nepřátel je zde jen pár, přibližně deset, což opravdu není mnoho. Zbylá monstra, která potkáte jste již mohli vidět v předchozích dílech. Vzhledem k pouhým šesti úrovním vás čeká jen jeden boss. Ano – pouze šest úrovní a jeden boss.

S kartami je to ještě mnohem horší. Najdete zde pouze jednu novou kartu (stříbrnou). Ostatní karty jsou staré známé, ale alespoň, že vesměs hodně dobré. V rámci systému karet dochází ještě k jedné změně – můžete mít na úroveň zakoupené jen dvě (jednu stříbrnou a jednu zlatou). Zase ale lze použít zlaté karty 3x za úroveň.

Jak bylo řečeno, Resurrection nabízí pouze 6 úrovní! Zní to strašně, když si vezmete, že i BooH jich měl deset, což bylo pro přídavek podobného formátu adekvátní počet. Nicméně úrovně v Resurrection jsou velice rozsáhlé. Některé jsou tak velké, že zahrnují i více než 600 nepřátel a dohrát je, může trvat až dvě hodiny. Tudíž je herní doba mnohem větší, než se na první pohled zdá. Také již nedochází k tak častému uzavírání prostor jako u předchozích dílů. To někdy umožňuje postupovat vícero cestami. Nápad je to dobrý, ale design úrovní je ošklivý a navíc engine nedokáže vykreslit příliš velká prostranství. Zkrátka se konečně ukazuje omezenost PK enginu a tvůrci Resurrection se mu nedokázali přizpůsobit. Opět vás čekají různá místa. Dostanete se do rozlehlých hor, opuštěného města či na pobřeží moře. Boj s bossem svedete právě v úrovni u moře, která je jinak běžnou úrovní s monstry, ale na konci je onen boss. Kdo by se chtěl crcat s novou úrovní, že?

Resurrection je mnohem horším dílem než ty předchozí. Je to katastrofa, prostě hnus, kterému chybí asi tak rok vývoje. Vzhledem k všudypřítomným chybám, slabšímu designu úrovní a pouze hrstce nových prvků tento díl sotva zaujme nové hráče a ty staré odradí. Vydrží masochisté a fanoušci PK a i ti si budou místy zoufat. Dříve než kdy jindy se dohrání Painkillera stává spíše výzvou, než zábavou. Painkiller jako značka měl velmi dobré jméno… až doteď

Hodnocení – 35%
Délka – cca 7h


 

Návod

Herní mechanismy

1. Bugy

Pojďme si představit nejzávažnější bugy hry, ať víte na co se připravit…
– Většina nepřátel se zasekává o překážky, neboť míří vždy přímo za hráčem a nehledí na to, že jim cosi blokuje cestu. To je sice neduh celé série, ale tady je to vinou složitého designu úrovní a nevhodného rozmístění monster mnohem okatější.
– Když se nepřátelé spawnují, nemají žádný efekt ‚zhmotnění‘ jako u minulých dílů. Navíc se stává, že se nepřátelé spawnují stále na stejných místech – tedy že v dané oblasti je spawnpointů nepřátel velmi málo.
– Spousta textur ve hře chybí. Kolikrát se stane, že narazíte na sloup, či kámen, který je celý šedý – to nemá žádnou texturu.
– Pokus o uložení hry občas skončí pádem do Win. A někdy je ještě hůř, neboť se stává, že uložená hra nejde načíst.
– Načítání uložených pozic trvá velmi dlouho. Samozřejmě to souvisí s velikostí úrovní, ale i tak je načítací doba neúměrně dlouhá.
– Často se stává, že se otevře checkpoint a tedy cesta dál, přestože jsou v oblasti ještě monstra. Když potom v té dané oblasti najdete další místo, kde se zjeví nová monstra a postřílíte je, checkpoint zmizí a vy přijdete o ukládací bod.
– Červené duše nejsou vidět. Stále ale zůstávají po mrtvolách silných nepřátel a lze je sbírat – pouze je neuvidíte.
– V úrovní Strašidelně město je druhý miniboss, který se objeví v přístavu v závěru úrovně. Jeho zdraví sice skutečně naskočí, ale boss během vteřiny sám zemře.

Nakonec ještě stojí za to zmínit, jak tvůrci přistoupili ke kritice hry po stránce bugů. Byl skutečně vydán opravný patch na verzi 44, nicméně ve výsledku je hra v podstatě stejně zabugovaná jako předtím. Kritizován byl například most v Chmurných horách, který vinou špatné fyziky vystřeloval hráče do vzduchu. Jak to tvůrci opravili? Jednoduše vložili před most teleport a bylo jim zcela jedno, že v místě teleportu jsou předměty, které teď nejdou sebrat.

 

2. Powermad

Ani Resurrection nevybočil z řady a fanoušci opět vytvořili Powermad na redukci bugů a úpravu statistik, stejně jako na množství cheatů. Bohužel Powermad zdaleka nezachrání všechno a i když bude hra o něco lépe optimalizovaná, závažným bugům se nevyhnete. Nakonec dodejme, že tohle je poslední Powermad. Další díly se jej již nedočkaly.

Powermad-Resurrection

 

3. Neoficiální patch

Existuje i fanoušky vytvořený neoficiální patch, který opravuje bugy hry mnohem lépe než Powermad. Je tu však jiný problém – patch upravuje samotnou hratelnost úrovní tím, že přidává munici, mění pozice zbraní, vrací systém arén, nebo třeba snižuje počty nepřátel. Tvůrci bohužel překročili tu mez mezi opravou a úpravou. Je tedy na každém z vás, zda chcete zachovat původní obsah a připravit se na bugy, nebo dáte přednost tomuto patchi, či spíše módu v němž dokonce hrozí, že nebude možné vyhrát některé karty. Jen podotknu, že moje články o Resurrection vycházejí pochopitelně pouze z oficiální verze hry, nikoli z tohoto fan patche.

Patch

 

4. Vynechaná úroveň

Ve hře se nachází speciální úroveň s názvem Angels Dust. Původně mělo jít zřejmě o finální úroveň, neboť v ní je jak Ramiel, tak i Asgaroth a celá úroveň je předělávkou Sammaelova doupěte z Overdose. Nakonec však byla úroveň ze hry vyškrtnuta, nicméně ji stále lze spustit pomocí příkazu ve stavovém řádku.

 

5. Démonická lebka

Lebka se v Resurrection vrací na scénu, ovšem pouze v jedné jediné úrovni! Více v samostatné rubrice.

 

6. Obtížnosti

I Resurrection nabízí klasické čtyři úrovně obtížnosti a ani tentokrát nejsou žádné úrovně uzamčené a Trauma je přístupná již od počátku. Obecně vzato je obtížnost Resurrection zhruba na úrovní původního PK, čili taková Noční můra je výzvou ale rozhodně ne frustrací. Snížení obtížnosti má na svědomí jednak poměrně rozsáhlá plocha jednotlivých arén a také velký počet léčení a brnění.

Snění
Nejsnazší obtížnost
– Není možné získávat karty.
– Nepřátelé způsobují velmi mále škody
– Každý průchod checkpointem vyléčí na maximální hodnotu.
Obecně se tato obtížnost vyplatí jen pro absolutní nováčky FPS stříleček.

Nespavost
Klasická obtížnost
– Již je možné získávat karty.
– Nepřátelé způsobují běžná zranění
– Stále dochází k automatickému léčení na checkpointech.
Obtížnost vhodná pro průměrné hráče stříleček.

Noční můra
Vyšší obtížnost
– Nepřátelé způsobují ještě větší škody
– Checkpointy již neléčí, což výrazně zvedá užitečnost léčiva
Obtížnost pro velmi zkušené hráče, která nabídne nejednu opravdu náročnou situaci.

Trauma
Nejtěžší obtížnost hry
– Nepřátelé způsobují extrémně vysoké škody.
– Není možné jakkoli uložit hru (automaticky se ukládá na checkpointech).
– Po nepřátelích nezůstávají žádné duše, takže některé úkoly nejdou splnit a pár karet je k ničemu.
Obtížnost pro opravdové hardcore hráče.

 

7. Jak dokončit hru na 100%

V Resurrection je Trauma opět odemčená již na počátku. Ale možnosti zakončení hry jsou hned tři!
– Špatný závěr se přehraje po dohrání hry na obtížnosti 1-4 (nesmíte mít všechny karty)
– Průměrný závěr se přehraje po dohrání hry na obtížnosti 1-3, pokud máte získané všechny karty.
– Dobrý závěr se přehraje po dohrání hry na obtížnost Trauma, pokud máte získané všechny karty.
Postup je z minulých dílů určitě zřejmý. A protože některé úkoly vyžadují duše, opět není možné dospět dobrého konce během jediné hry.
1. Hrát Nespavost nebo Noční můru a získat všech 6 dostupných karet
1a. Pokud si věříte, můžete po splnění karty v úrovni Strašidelné město rovnou přepnout na Traumu a zbylé dvě karty získat až nyní. Upozorňuji ale, že to vůbec nejsou snadné úkoly.
2. Spustit obtížnost Trauma a dokončit hru.
Gratuluji, nyní máte Resurrection dohraný na 100% !!! !


 

Resurrection

Resurrection nabízí pouhých 6 úrovní, což se může zdát být opravdu málo na to, že jde o plnohodnotnou hru. Ovšem většina úrovní je extrémně rozsáhlá, tudíž herní délka vůbec nedělá Painkillerovi ostudu. Pouze v rámci Resurrection nenavštívíte tolik rozličných lokací jako v předchozích dílech. Samotné úrovně bývají otevřené a nedochází k uzavírání do arén. Navíc některé úrovně nabízejí nelinearní postup. Obtížnost soubojů není zase až tak vysoká, byť problematických situací je celá řada. O náročnost se stará především rizikové prostředí plné propastí, smrtící vody i plamenů. Léčení je ale značné množství a brnění též.

 

1. Katedrála

1-katedrala

Velká katedrála ve které je kromě hlavního sálu s oltářem i podzemní chodba. Ta vede hluboko pod zem, kde jsou trosky jiné katedrály, která jakoby byla převrácená podlahou vzhůru. Jde o úroveň vcelku zajímavou a působivou, ovšem momenty, kdy je nutné vyšplhat po točitém schodišti jsou dělané pro zkušené hráče, kteří dobře vědí jak postavu ovládat. Nováčci ve světě PK budou mít nemalé potíže.
Vzhledem k počtu nepřátel a poměrně nízké obtížnosti (jde o první úroveň) je počet léčení neobvykle velký.

Nepřátelé – 199
Tajné oblasti – 7
Herní doba – 50:00

Golem (100 HP)
– Hnědý, člověku podobný tvor. Může vystřelovat rychle letící ohnivé koule nebo vás jen praštit. Vždy, když ho pořádně zraníte, tak se jakoby zakloní, takže ho můžete hned trefit znovu.
Vhodná zbraň – Kolíkovač, Brokovnice

Velký golem (500 / 6500 HP)
– Větší verze golema. Také může vystřelovat rychle letící ohnivé koule nebo vás jen praštit. Oproti základní verzi je mnohem odolnější.
– Druhá verze se představí jen jednou, na konci úrovně. Má stejné schopnosti, ale je ještě  mnohem větší a vydrží extrémně hodně.
Vhodná zbraň – Kolíkovač, Brokovnice

Regenerace brnění

Brnění se začne regenerovat do hodnoty 75 rychlostí 3 body za sekundu a to 10s po posledním zranění
Hodně dobrá karta zvláště do obtížných úrovní. Stačí najít dobré krytí a čekat dokud se brnění nedoplní. Vzhledem k tomu, že většina úrovní Resurrection není koncipovaná do arén, není zase takový problém se kdykoli vzdálit a počkat na doplnění brnění.
Dokončit úroveň jen s použitím zbraně Pain / Killer
– Tohle není moc těžký úkol a odměna je do všech nelineárních úrovní jako dělaná. Vyplatí se sáhnout po Painkilleru a ostatní zbraně nechat na jindy
Cena – 1000


 

2. Zapomenuté údolí

2-zakazane-udoli

Pěkná úroveň na pohled. Atmosféře pomáhá především hustý déšť, vítr a ambientní hudba známá z Overdose. Jelikož na sebe úrovně částečně navazují, nechybí zde katedrála z minulé úrovně. Kolem katedrály se rozléhá hřbitov a velký kamenný most přes řeku vede k obrovské zřícenině staré stavby. Ovšem úroveň trpí řadou chyb – například hra nedokáže vykreslit velkou pláň v závěru úrovně. Nebo když jdete cestou na útesy, začnete po ní klouzat aniž byste se museli hýbat.
Úroveň se vyznačuje i tím, že se v jejím závěru nachází miniboss.

Nepřátelé – 609
Tajné oblasti – 7
Herní doba – 1:20:00

Gigantická bestie (? HP)
– Obří obrněný pes, kterému se díky jeho velikosti nedá uhnout. Může vás pokousat a nebo se začne proti vám kutálet a následný náraz vás velmi poraní. Jediná šance jak přežít je najít dobrý kryt.

Fofr

Vše kolem vás se pohybuje 8x pomaleji
Hodí se hlavně v boji hordami nepřátel a s nejrychlejšími protivníky.
Zapomenuté údolí – Zabít všechna monstra
– Tohle je velmi obtížný úkol. Vyžaduje nejen návštěvu některých tajných oblastí, ale též projití celé úrovně.
Cena – 500


 

3. Chmurné hory

3-chmurne-hory

Temná atmosférická úroveň. Je neskutečně rozlehlá a nelineární. Kromě spousty skal je v údolí také rozbořený mlýn a na nedaleké skále stojí zřicenina strážní věže. Také je tu jeskyně a vysoko v horách malý hrad. Co je horší, je zvýšený počet bugů – zmizelé textury, mezery v mapě či špatné ozvučení chůze po kamenech (někdy to začne čvachat, jako když jdete vodou).
Tohle je jediná úroveň hry, kde se objevuje démonická lebka. A navíc v tajné oblasti.

Nepřátelé – 610
Tajné oblasti – 8
Herní doba – 1:40:00

Vysávač zdraví

Z každého nepřítele vysaje 2,5% zdraví, ze zranění které mu způsobíte, a přidá je k vašemu zdraví
Výtečná karta. Díky neustálému léčení při zranění nepřítele, bude postup jakoukoli úrovní extrémně ulehčen. Dokonce ani Trauma obtížnost není s touto kartou výrazným problémem.
Chmurné hory – Najít všechny tajné oblasti
– Extrémní úkol, který bez nápovědy zvládnou jen největší borci. Chmurné hory jsou gigantické, nepřehledné a hlavně – šíleně zabugované. Hledání tajných oblastí je hotové peklo a kolikrát vás místo jejich nalezení čeká propad texturou a smrt, v horším případě porucha uložené pozice. Přeji pevné nervy.
Cena – 2000


 

4. Strašidelné město

4-strasidelne-mesto

Obrovské město, které je nejen nejdelší úrovní Resurrection ale též celé série PK. Jeho pečlivé dohraní včetně sběru všech tajných oblastí zabere až neskutečně dvě hodiny (zhruba). Ve městě je kromě mnoha ulic a domů také kanalizace, spalovna mrtvol, tržiště a přístav s majákem. Neustále prší a je bouře, ale viditelnost je celkem dobrá. V úrovní se představí hned dva minibossové, ovšem ten druhý je zabugovaný a zemře sám od sebe je co se objeví.

Počet nepřátel – 692
Tajné oblasti – 14
Herní doba – 2:05:00

Panzer Spider (?)
– Pavouk s tělem obaleným pancířem. Dokáže se zvednout na zadní a následně dopadnout na zem takovou silou, že vás vymrští do vzduchu. Stačí ale těsně před jeho dopadem vyskočit a být ve vzduchu když spadne na zem. Horší ale je, když začne z tlamy vypouštět jakousi fialovou energii. Ta má poměrně velký dosah a je tedy zapotřebí se od něj držet co nejdál.

Obří velký pirát (1540 HP)
– Velká verze červeného piráta z BooH. Má dvě obří děla, kterými střílí velmi škodlivé koule. Vydrží extrémně mnoho.
– Vhodná zbraň – Molotov

Železná vůle

Naprostá nesmrtelnost (i proti pádům z výšky)
Nejlepší zlatá karta vhodná do každé situace a to i tam, kde hrozí pády z velké výšky (Chmurné hory)
Strašidelné město – Proměnit se v démona nejméně 10x
– Když si spočítáte, že potřebujete 660 duší, přičemž nepřátel je 692, dojde vám, že tohle bude zatraceně drsný. Železná vůle za to ale stojí a tak i když tenhle úkol bude obtížný, běh na dlouhou trať, vyplatí se. Jen mějte na paměti, že někteří nepřátelé jsou na vyvýšených pozicích a není možní získat jejich duše.
Cena: 666


 

5. Hangár

5-hangar

Velký hangár na který navazuje ulice vedoucí k přístavišti. Nedaleko hangáru je i dok s malou ponorkou. Celá úroveň se odehrává v noci.

Počet nepřátel – 274
Tajné oblasti – 2
Herní doba – 10:00

Molotov I / Molotov II

1. Funkce: Střílí rychle za sebou dřevěné kůly. Ty letí po určíté křivce, proto je nutné mířit o trochu výš než je cíl.
2. Funkce: Vystřelí nádobu s výbušninou. Ta po chvíli vybuchne a exploze zasáhne obrovskou okolní plochu. Nádobu je možné rozstřelit a tím také vybuchne.
– Výborná zbraň, která je schopná likvidovat nepřátele velkou rychlostí a to i na obrovské vzdálenosti. Vystřelené kůly ale časem začnou klesat, takže je nutné dobře odhadovat vzdálenost cíle a přesně mířit. Výstřel nádrže si dokáže poradit i s obrovskými skupinami nepřátel. Vystřelená nádrž však nevybuchne hned, ale až po rozstřelení (nebo po určité době). Z toho důvodu je dobré mít na paměti, že vystřelovat nádrž do míst, odkud ji nebude možné snadno odpálit je nevhodné. Dosah exploze nádrže je však neuvěřitelně velký, proto je nutné se držet zpátky.
– Zbraň je kombinace kolíkovače a plamenometu. Vše je jen mnohem účinnější.
Po získání této zbraně je kolíkovač prakticky zbytečný, neboť kadence, přesnost a účinnost kůlů Molotovu je mnohem větší.
Nádrže explodují po zásahu jakoukoli zbraní, což se vyplatí proti hordám nepřátel. Pamatujte však, že rozsah exploze je ohromný a musíte být opravdu daleko, abyste se vyhnuli zraněním. Na druhou stranu, explozi nádrže nepřežije žádný řadový nepřítel.

Poznámka: Obrázek má stejnou kvalitu jako všechny ostatní, to je jen ta zbraň tak hnusně vymodelovaná.
Munice 500 / 250

Zlost

4x větší účinek zbraní
Nejlepší je proti nejsilnějším protivníkům a především proti bossům.
Hangár – Dokončit úroveň do 5:00
– Zdánlivě snadná časovka je však nečekaně obtížná. Tenhle obrovský masakr se dá stihnout snad jen s využitím jiných karet, ideálně Vysávače zdraví a Železné vůle. Nezapomeňte, že zlaté karty lze v Resurrection použít třikrát, takže můžete mít 1:30 nesmrtelnost.
Cena – 500


 

6. Širé moře

6-sire-more

Poslední a také největší úroveň. Odehrává se na malých ostrůvcích někde v moři. Je tu několik zničených lodí a také vzducholoď. Jedná se o docela originální úroveň, která je však zbytečně moc přesvícená. To nemluvím o vodě, která vás někdy zabije a jindy jí můžete projít. Na konci je samozřejmě boss celé hry.

Počet nepřátel – 888
Tajné oblasti – 4
Herní doba – 1:30:00

Ramiel (? HP)
– Velký anděl v brnění s černými křídly. Může vystřelovat rychle letící ohnivé koule, před kterými se těžko uhýbá. Může vás také praštit, když se přiblížíte. Vydrží skutečně hodně a nejlepší je použít na něj ty nejsilnější zbraně. Ramiel se objeví až v závěru hry jako pomocník bosse.
Vhodná zbraň – Molotov (obě funkce)

Chytač

Přitáhne na určitou vzdálenost všechny duše a zlaťáky
Jediná nová karta. Je vhodná v podstatě do každé úrovně, protože umožňuje lepší léčení a sběr zlata. Hodí se také do úrovní, kdy se to vyžaduje pro splnění úkolu (Strašidelné město). Jde o běžného Chytače duší s rozšířením na zlaťáky.
Širé moře – Sebrat alespoň 1500 zlata
– Úkol není tak snadný, protože o moc více zlata v úrovni už není. Ale poctivý sběrač to dokáže. I když je otázkou, zda je odměna opravdu nejlepší kartou ve hře.
Cena – 500

Boss 1 – Asgaroth

Velký bílý démon podobný Alastorovi z předchozích dílů.
1. Může se napřáhnout a udeřit vás
2. Dokáže plivat oheň
3. Když zvedne ruku nad hlavu, přivolá déšť meteoritů, které dopadnou přímo na vás pokud včas neuhnete.
4. Může vystřelit ohnivou stěnu, které se těžko uhýbá.

Popis boje:
Bez karet
– Jakmile se Asgaroth objeví, zjeví se i Ramiel. Pokud vám chybí munice, brnění, či léčení, rychle si je vyzvedněte. Poblíž by mělo být jednak mnoho beden munice ale také dvě zlatá brnění a dvě zelenočervené duše (jedna je na skále vzadu). Jakmile máte výbavu, začněte couvat směrem odkud jste přišli. Pořád ustupujte a připravte si Molotov. Místa okolo je dostatek, čistě teoreticky můžete ustupovat až na počátek ostrova, takže není těžké držet si před démonem odstup. Především se snažte aby mezi vámi a Agarothem byla nějaká překážka, zkrátka aby ji musel obejít a vy tím získali náskok. Ideální totiž je oba nepřátele rozdělit. Nejprve se zaměřte na Ramiela a palte do něj dokud nechcípne. Bude to trvat dlouho, ale půjde to.

Poté se budete moci plně soustředit na Asgarotha, který je mnohem nebezpečnější, ale také větší, takže zdálky ho snadno zasáhnete. Před jeho ohnivými stěnami uhýbejte a pečlivě sledujte, jestli ze sebe nevypouští blesky, jakmile k tomu dojde, spadne na vás hromada kamenů před kterými musíte nějak uhnout. Prostoru kolem vás je dostatek, takže se nemusíte obávat, že se dostanete do kouta, pouze si hlídejte, abyste neskončili ve vodě. Palte do Asgarotha a občas zkuste z Molotova vystřelit i nádrž, jejíž výbuch bude extrémně zničující. Sice je těžké nálož včas odpálit, ale když se to podaří, významně si pomůžete. Nakonec Asgarotha určitě porazíte.
S kartami – Boss je součástí běžné úrovně, tudíž je třeba zvažovat, zda volit karty primárně pro úroveň nebo pro boj s bossem. V druhém případě rozhodně má smysl zvolit jako zlatou kartu Zlost a jako stříbrnou Vysávač zdraví. Dále stačí postupovat dle návodu a zlaté karty využít na Ramiela i Asgarotha (záleží, kolikrát je ještě můžete použít). Pokud vám zbývá pouze jedno použití, raději otočte postup popsaný výše a zaměřte se na Asgarotha. S kartou ho můžete porazit opravdu rychle a pak už se věnovat jen Ramielovi, což zvládnete i bez karet.


 

Zajímavosti

Místa s Démonickou lebkou

1. Chmurné hory
Jediná lebka ve hře se nachází v tajné oblasti zhruba v poslední čtvrtině úrovně. V jeskyni, kterou protéká řeka je po levici otvor vytesaný do skály. Je třeba do otvoru vyskočit pomocí skalních výstupků. V otvoru je kamenná tlama, ve které se nachází teleport. Ten vede na vršek malého zámku, kde se démonická lebka nachází. Odsud pak vede teleport zpátky do jeskyně, ale aby vám lebka k něčemu byla, musíte rychle spěchat za dalšími nepřáteli. I tak vám poslouží jen asi na 15 sekund, což je opravdu žalostně málo.