The Hunting God

Další walking adventurka od Tureckého vývojáře Bodura. Jestli ten chlápek bude tímhle tempem pokračovat i nadále, brzy bude stát u zrodu nového subžánru adventur – Bodurovin. Ty hry jsou totiž jako přes kopírák a odlišují je pouze jemné nuance. Opět se na pozadí vypráví podivný příběh, který s děním na obrazovce souvisí tak z deseti procent, takže kdybyste tam měli monology z kterékoli jiné Boduroviny, ani nepoznáte, že to tam nepatří. Prostředí lesů s nádechem středověku není marné, ovšem celá cesta je opět nezáživná až běda. Tu a tam narazíte na potřebu drobné interakce, ale jinak jen jdete, jdete a stále jdete krajinou, která působí jako kdyby ji editor enginu náhodně vygeneroval. 

Bodur se zkrátka zase předvedl a vzhledem k tomu, že kvalita jeho výplodů se už dlouho nikam nezvedá, patrně narazil na svůj limit. Situaci nezachrání ani příjemná, leč nijak výrazná hudba. Modely draka, koně, či démona sice také pomohou hru trochu oživit ale ani ty celkový dojem nespasí.

Hodnocení – 35%
Délka – cca 1h 20min


 

Návod

Kapitola 1 – Země

Začínáte v jezeře pod vodou. Vylezte na břeh a zahajte dlouhou túru napříč světem. Cestou narazíte na jelení rodinku, v dálce uvidíte jakési město a po dlouhé době potkáte sochu Breasala. Pokračujte dál, skrze průsmyk pod mohutným kmenem až dorazíte ke kamené stěně. Nalevo jsou náhrobky s čísly I-IV. Vyberte ten třetí a brána se uvolní. Narazíte na draka v jehož okolí jsou větvičky stromů. Pokud na ně šlápnete, sežere vás. Opatrně tedy projděte mezi větvičkami (držte se vpravo) až k drakovi, načež ten zmizí. Následujte dlouhý úsek cesty. Až v dálce uvidíte další kmen nad průsmykem, mrkněte se ke skalám nalevo – uvidíte tu sochu Dagda. Projděte průsmykem.

 

Kapitola 2 – Měsíc

Setmělo se a jste u malého tábora. Vydejte se noční krajinou vpřed. Cestou narazíte na sochu Mladé dívky. Kousek za sochou vm do cesty vběhnou vlkodlaci, ale hned zase zmizí. Dorazíte k mostu, který je však zvednutý. Běžte odtud kousek zpátky a projděte úzkou pěšinou po straně na jejímž konci leží na kameni klika. Tu vložte do mechanismu mostu a spusťte ho dolů. U dalšího tábora najdete sochu Macha. Po chvíli cesty se ocitnete v jakémsi domku. Je třeba tu zapálit pět svécí, které leží na předmětech po obvodu síně.

 

Kapitola 3 – Intermezzo

Jen krátká animace z prostředí východních zemí.

 

Kapitola 4 – Slunce

Jste na vrcholcích pohoří. Postupujte jedinou cestou dál. Narazíte na sochu Finegase. Za ní projděte polem plným mečů a přes most až se dostanete k bráně, kterou blokuje démon. V okolí se nachází celkem 12 modrých květin (jsou dobře vidět). Posbírejte je a vložte do nádoby u brány, čímžý démona vypudíte. Po nějaké době narazíte na poslední sochu Cú a dojdete až k vysokému stromu, kde se cesta větví. Můžete si vybrat zda svoji cestu zakončíte u jelena (vlevo) nebo vlka (vpravo).