Bodur stihl za rok 2017 vyplivnout hned pět her a toto je poslední z nich. Bottle: Pilgrim jakoby navazovalo na první díl Bottle, ale ve skutečnosti návaznost tvoří pouze motiv flašky. Jedná se o další procházku krajinou, tentokráte s karibským motivem. Jednotlivé lokace se sice mění počasím i denní dobou, ovšem schéma je stále stejné – úzký koridor a kde nic, tu nic. Občas potkáte chajdu, občas prase a tím veškeré památné body na vaší cestě končí. Do toho blábolení vypravěče (který zní jak malý kluk) o lásce, kterou před deseti lety ztratil a víte, že Bodur opět nezklamal.
Oproti minulému Hunting God je Pilgrim o něco delší a pestřejší. Ztrácí však v hudbě a hlavně je to stále stejné, unylé a nezáživné. Prostě Bodurovina.
Hodnocení – 35%
Délka – cca 1h 40min
Návod
Kapitola 1 – Zářivý vodopád
Vydejte se cestou po svahu dolů. Na křižovatce zahněte nejprve vlevo, kde je u skal kokos (1/5). Pokračujte dál až k chatce v níž je kokos (2/5) a dále přes lanový most. Pokračujte po stráni dolů, minete vodopád a chatrči pár set metrů za ním je kokos (3/5). Postupujte úzkou skalní soutěskou, přičemž na křižovatce berte nejprve levou – na konci je kokos (4/5). Brzy dorazíte k jezeru, odkud postupujte nahoru po strání. V chajdě vpravo je kokos (5/5). Na konci cesty narazíte na patrovou chajdu. Uvnitřvemte baterie a zapněte rádio. Venku pak uvidíte obrys postavy.
Mezihra 1 – Setkání
Jste ve městě. Na křižovatce se vydejte nejprve vlevo, kde na konci chodby u posezení vemte ze stolu dopis. Nyní běžte od křižovatky rovně a na dětském hřišti vemte panenku. Nakonec běžte ulicí vpravo ke kavárně.
Kapitola 2 – Malá mořská víla
Jste na skalách a prší. Vydejte se estou dál. Na křižovatce zahněte nejprve vpravo, neboť na konci cesty je deštník (1/5). Brzy dorazíte k chatrčím, přičemž v té poslední je deštník (2/5). Pokračujte dál, přejděte dva lanové mosty, projděte okolo chajdy a kousek za ní si všimněte vysokého stromu. Jen pár metrů od něj je malinká cestička mezi skalami s deštníkem (3/5). Projdete okolo věží a po svahů dolů skrze kamenou bránu. Za ní je kamenný most a na opačné straně věž u jejíž paty leží deštník (4/5). Pokračujte poté údolím dál. Cestou minete několik chatrčí, přičemž v té třetí je deštník (5/5). O kus dál narazíte na křižovatku. Nejprve běžte vpravo – cesta tam končí hromadou harampádí a baterkami, které vezměte. Poté se vydejte vlevo, kde je opět velká chýše v níž pomocí baterií zprovozněte rádio. Znovu uvidíte obrys postavy, za kterým běžte.
Mezihra 2 – Nebezpečná přání
Jste ve starém zničeném baráků. Projděte chodbami až na konec a zpoza sloupu vemte páčidlo. Vraťte se zpět na začátek a vypačtte dveře. Sejděte dolů a na konci tohoto podlaží vemte zpoza sloupu hračku.
Kapitola 3 – Démonický nápoj
Cesta pokračuje. Hned na počátku na sudu leží kniha (1/5). Pokračujte podél plotů dolů z kopce. Cestou si všímejte stromů – u jednoho vysokého (roste vpravo u cesty) je sud s knihou (2/5). Dojdete až k útesu. Zahněte vpravo a pokračujte. Dojdete k útesu, kde je v kmeni zapíchlá sekera – můžete ji zkusit vytáhnout, ale marně. Na okraji útesu pod velkým stromem je další sud s knihou (3/5). Cesta se stočí vpravo. Jakmile před vámi uvidíte chatrč, prohlédněte levou stranu u skal – nachází se tu kbelík s baterií. V chatrči na židli je kniha (4/5) a hlavně rádio, které opravte. Venku znovu uvidíte siluetu postavy. Pokačujte za ní až k břehu řeky. V malé bílé chatrči je na sudu kniha (5/5). Poté na molu popadněte pádlo a nastupte na loď.
Mezihra 3 – Odvážná malá duše
V zasněženém areálu před vámi je celkem 12 větví, které musíte sesbírat. Oblast je to velká, ale všechny větve jsou v blízkosti okraje dostupného areálu. Takže se držte třeba pravé strany skal a po celé délce obejděte oblast, přičemž sbírejte větve. Měli byste takto celkem snadno najít všechny.
Kapitola 4 – Pokání
Jste v jeskyni. Projděte skrze ní. Až se dostanete ven, sejděte po pláži dolů a vpravo u skal najdete kruh (1/5). Pokračujte podél pláže. V příbytku je kruh (2/5). Projděte kamennou bránou a pár set metrů za ní, je po levici u skal další kruh (3/5). Cesta je stále jasná – po plži. Narazíte na několik chatrčí, přičemž v té první je kruh (4/5). Nakonec dojdete k poslední chatrči na samém konci pláže. Za chatrčí je kruh (5/5) a na molu flaška, kterou vemte, čímž příběh končí.