Resident Evil 2 (HD) (1998 / 2019)

Druhý díl legendární série je podobně slavný a oblíbený jako ten první. Především proto, že se děj přesouvá do městského prostředí a také díky prvnímu představení legendárních postav série, Leona a Ady. Moderní remake dal hře vynikající grafický háv a realistické zpracování se nezastaví ani před skutečně brutálními scénami.

Oproti předchozím dílům už kamera nesnímá pouze fixní scénu ale tradičně se pohybuje s hrdinou, tedy klasický TPS pohled. Mnoho věcí ale zůstalo při starém, tedy opět ukládání přes psací stroje, věci uložené do beden, množství úkolových předmětů, adventurní hádanky a samozřejmě hromada monster a zbraní.

Oproti předchozím dílům je boj daleko dynamičtější a i obyčejný zombík představuje díky svým nečekaných trhaným pohybům slušnou překážku. Zombie se potácí a nečekaně útočí, její sražení na zem zdaleka nestačí, neboť se může zvednout znovu a znovu. A těch nábojů co to stojí než zombíka udoláte. Zkrátka opět je Resident plný taktizování, vymýšlení postupu a hledání správné cesty.

Mimořádně velký počet bonusů a dalších odemykatelných věcí výrazně povzbuzuje znovuhratelnost. Ať už za druhý charakter nebo při druhém průchodu, při hře na čas nebo při bonusových hrách, Resident 2 je neobyčejně bohatý. 

Hodnocení – 90%
Herní doba – cca 8h


 

Hrdinové

Leon S. Kennedy

– Nový člen policejního sboru Raccoon City
– Má 8 slotů v inventáři  
– Může získat zbraně jako Brokovnice, Magnum a Plamenomet.
– Bude spolupracovat s Adou.

 

Claire Redfield

– Sestra Chrise, která v Reccoon City hledá svého bráchu.
– 8 slotů v inventáři
– Může získat zbraně jako Granátomet, Samopal a Paralyzér
– Bude spolupracovat s Sherry.

 

Prolog –  Benzínová pumpa

Kamioňák mířící do Racoon City během pojídání burgeru slyší z rádia podivné zvěsti o útocích zombie. Srazí jednu ženu, která se ale jemu za zády zvedne…
V autě dorazíte k benzínové pumpě, natankujete ale zevnitř zaslechnete hluk.

Claire – K pumpě přijíždíte na motorce a míříte do Raccoonu za bráchou Chrisem. Voláte z telefonní budky, když z pumpy zaslechnete hluk. 

Vstupte. Narazíte na zraněného poldu, za vámi se zavřou dveře a v zadním skladu najdete poldu jak zápasí se zombií. Ta ho přemůže a začne jíst. U sebe máte pistoli a Povolávací dopis (1/2) o vašem novém pracovišti.

Matilda

– Standartní pistole používána Leonem.
+ Rozšířený zásobník na 24. 
+ Pažba umožní vypálit 3 kulky najednou.

+ Úsťová brzda sníží zpětný ráz.
– Munice 12

Claire – Máte vaši pistoli a Dopis od nejlepšího přítele (2/2) o Chrisovi.

SLS 60

– Standartní malinká pistole používána Claire.
+ Rychlonabíječ urychlí nabíjení.
+ Vyztužené tělo umožnuje používat silnější typ munice (náboje s dutou špičkou).

– Munice 5

Z věšáku nad stolem vezměte klíč (od skladu), odemkněte dveře do prodejny. Tam už vstávají další zombie, takže rychle prokličkujte mezi regály k východu. Narazíte na Claire (za Claire na Leona), společně nasednete do policejního vozu a jedete do Raccoon City.

 

Policejní stanice

Zombie ve městě zablokují ulici ale smete je už kousnutý kamioňák. Rozdělíte se. Prokličkujte ulicemi, vyhněte se zombiím, skrze úzkou uličku a rychle k policejní stanici. Za sebou zavřete bránu a vstupte dovnitř. U recepce je psací stroj, bedna skladu a na notebooku RPD uvidíte jednoho poldu jak volá o pomoc.
Tip – Na psacím stroji je možné ukládat hru. Při hře na vysoké obtížnosti je navíc potřeba inkoustová páska.
Tip – Bedny skladu jsou navzájem propojené a slouží pro ukládání předmětů.
Na krabici opodál je sprej.
Bylinky – Existují tři bylinky (zelená, červená, modrá) a sprej. Zelené obnovují zdraví, červené posilují účinek zelených a modré léčí otravu. Bylinky se dají kombinovat, přičemž oproti předchozím dílům je jedna nová kombinace.
Z + Z = Zelený prášek (obnoví střední HP)
Z + M = Zelenomodrý prášek (obnoví malé HP + vyléčí otravu)
Z + Č = Zelenočervený prášek (obnoví maximální HP)
Z + Z + M = Velký zelenomodrý prášek (obnoví střední HP + vyléčí otravu)
Z + Z + Z = Velký zelený prášek (obnoví velké HP)
Z + Č + M = Velký zeleno-červeno-modrý (max HP + vyléčí otravu + odolnost)
Sprej = Maximální léčení
Č + M = Červenomodrý prášek (odolnost)

Všimněte si velké sochy se třemi otvory a nahoře sochy lva s otočným zámkem. V patře pravého křídla je čekárna, v ní Průvodcovská brožura (1/30) o Raccoon City a zamčený trezor. V přízemí pákou otevřete roletu do pravého křídla a prolezte tam. Pokračujte tmavými chodbami, přičemž v konferenčním sále můžete rozsvítit a na zemi je pár nábojů.
Tip – V některých místnostech jsou vypínače světla. Můžete rozsvítit.
Na toaletách je sprej. Ve východní místnosti otevřete roletu a zkuste poldu vytáhnout ale zombie mu utrhnou nohy a vzápětí zemře. Získáte Důstojníkův notes (2/30) s nákresem cesty ven a kódem pro tři sochy. Cestou zpět zaútočí zombie. Probijte se přes ně. V nově otevřené místnosti skladu jsou prkna.
Prkna – Prkenná deska umožňuje zatlouct jedno okno, kterým jinak do budovy lezou zombie. Využívejte prken na zablokování oken, kolem kterých často procházíte.
Utíkejte zpět do hlavní haly kde vám pomůže polda Marvin, jenže je zraněný. Poví vám o únikovém plánu Elliota od kterého máte notes, dá vám nůž a vezmete si uniformu.

Clare – Marvin vám sdělí, že Chris je na dovolené v Evropě.

Vedlejší zbraň – Bojový nůž

– Nůž poslouží jako nástroj nebo při boji zblízka a může se použít i na odražení útoku silnějších nepřátel. Nůž se ale postupně opotřebovává.

Dle notesu navolte na soše lva správné symboly (lev, ratolest, pták) a odkryje se Medailon se lvem, který umístěte do sochy bohyně. První ze tří. Nožem přeřízněte žluté pásky na rozvaděči a otevřete západní křídlo. Pokračujte přes recepci a v rohu chodby najdete zohavenou mrtvolu poldy s vysílačkou. Pokračujte kolem oken (pozor na prolézající zombie) do operační místnosti. Na stole je Záznam událostí (3/30) o situaci na stanici a na tabuli Mapa policejní stanice 1P. Prolezte oknem u stropu. Na chodbě zrušte zombie u automatu a jděte k bezpečnostním schránkám. Na desce je Sdělení úložné skříňky terminálu (4/30) o ukradených klávesách (chybí 2 a 3). Všimněte si schránek a nacvakejte kódy abyste je otevřeli.
106 – fotografický film (pamětnost)
109 – munice pistole
Vzadu je ještě skříň s brokovnicí (za Claire s granátometem) ale nemáte kartu. Vyjděte na chodbu a naproti je kancelář. Na předním stolku je střelný prach a Použití střelného prachu (5/30) o výrobě.
Střelný prach – Smícháním střelného prachu lze vytvořit munici. Základní střelný prach je šedý, kvalitní může být žlutý nebo bílý (za Claire)
Střelný P + Střelný P = Munice pistole
Střelný P + Kvalitní P = Munice brokovnice / Kyselinové granáty (Claire)

Kvalitní P + Kvalitní P = Munice magnum / Munice samopalu (Claire)
Střelný P (velký) = Dvojnásobek vyrobené munice

Na stole Elliota je Záznam akce (6/30) o zadržení muže a na čelním stole je Zelenáčovo první přiřazení (7/30) o zámcích stolu, které otevřete písmeny křestních jmen kolegů. Stoly na levé straně vlastní Neil Carlsen, Elliot Edward, David Ford, takže nastavte NED na zámku. Stoly na pravé straně má Marvin Branagh, Rita Phillips, George Scott (jmenovka na zemi), takže nastavte MRG. Ve stole je Rozšířený zásobník (pro Matildu) / za Claire Rychlonabíječ (pro SLS 60).
Mr. Raccoon (1/15) – V západní kanceláři na skříni v rohu.
Tip – V celé hře je 15 figurek maskota Raccoon City. Najděte a střelte všechny pro odměnu v NG+
V kanceláři velitele si všimněte trezoru. Pokračujte chodbou a do místnosti pod schodištěm. Uvnitř je psací stroj, bedna skladu, na stole Léčivé výhody bylin (8/30) o mixování a vedle fotokomora. Vyvolejte zde film ze skříňky a získáte Pamětní foto (9/30) se sochou krále, který drží knihu a klíč. Vyjděte po schodech do patra. Ve sprchách uniklá pára blokuje cestu. V šatních skříňkách je pár zásob ale jedna je zamčená na kód. Na zdi je Manuál k přenosnému trezoru (10/30) ohledně ovládání trezoru a vedle leží Přenosný trezor. Stiskněte 8 tlačítek ve správném pořadí aby se postupně rozsvítila všechna tlačítka. Uvnitř je náhradní klávesa.
Klávesa – Klávesy do číselného zámku v šatně u bezpečnostních schránek. Můžete si vybrat které číslo klávesou nahradíte. 
Dole v bezpečnostní místnosti použijte klávesu (jako číslo 2 nebo 3).
102 – střelný prach
208 – munice brokovnice (zápalné granáty za Claire)
/
103 – bojový nůž
Pokračujte do třetího podlaží. Na chodbě je skříňka na kód a v místnosti na stole klíč (pikový). Pokračujte chodbou kolem oken, kde venku zahlédnete nějaký pohyb po zdi. Na konci chodby na bednách je zpráva Jakýmkoli přeživším (11/30) o Lickerech, kteří jsou naštěstí slepí. Je tu sklad a v něm vzadu nastražená nálož C4 a na stole Čmáranice nějakýho chlápka (12/30) o výbušnině a dokonce Sumka.
Sumka – Sumky navýší kapacitu inventáře o 2 sloty.
Vedle je patro knihovny. Jakmile zkusíte přijít k protějším dveřím, podlaha se propadne a skončíte dole. Rychle zrušte zombie. Na stole je červená kniha (umělecký předmět). Všimněte si polic s knihami, které lze posouvat ale jedna je zablokovaná na držáku. Ve vestibulu u schodiště je socha jednorožce, kde dle notesu nastavte symboly (ryby, rak, nádoba s vodou) a odkryje se Medailon s jednorožcem. V místnosti je také Mapa stanice 2P a 3P. V knihovně odemkněte klíčem (piky) dveře a vyjdete do hlavní haly, kde vám Marvin ukáže záznam z kamer na kterém je Claire (nebo Leon za Claire) a poradí kudy se tam dostat (přes východní patro). Nejprve vložte medailon jednorožce do sochy bohyně, což odkryje další část tajného průchodu. Klíčem (piky) otevřete z haly dveře rovnou do západní kanceláře. Tam ale není třeba jít. Běžte do patra východního křídla a v čekárně odemkněte klíčem (piky) dveře. Na konci chodby je roleta s chybějící klikou. Opodál je sklad, v něm Umělecký článek „Červený kámen“ (13/30) o drahokamu, na židli přístupová karta (do skříňky na zbraně) a na stole u sochy krále je levá paže sochy. Vložte do paže červenou knihu (levá ruka držící knihu) a připevněte ji (jako na vyvolané fotce) k soše krále. Uvolní se žezlo, které prohlédněte a odpojte červený drahokam. Pokračujte chodbou ale do budovy narazí vrtulník a zablokuje cestu. Dole na dvorku za plotem potkáte Claire (nebo Leona za Claire). Vrtulník exploduje, zapne se siréna a okolí se zaplní zombiemi, takže se rychle rozejdete. U dveří jsou štípačky. Přeštípněte dveře s řetězem a jste v přízemí východního křídla. Opět přeštípněte dveře s řetězem do východní kanceláře. Na stolech je zábleskový granát, dále pojistka (hlavní hala) a v kanceláři uzavírací ventil.

Vedlejší zbraň – Zábleskový granát

– Granát vyvolá oslepující záblesk, který dočasně ochromí monstra. Užitečné, když chcete pouze proběhnout nebo utéct.

Odsuňte židli blokující východ, u rolety umístěte pojistku do panelu a otevřete cestu do hlavní haly.
Tip – Zkontrolujte Marvina ale už jen leží, sotva žije.
Obejděte znovu přízemí západního křídla a v operační místnosti přeštípněte dveře s řetězem. V místnosti je pár zásob a elektronické zařízení (detonátor – bez baterie). Na tabuli si všimněte nápisu CAP. Dveřmi vyjdete na chodbu u kanceláře. Zajděte k bezpečnostním schránkám a přístupovou kartou odemkněte brokovnici (granátomet za Claire) vzadu.

W-870

– Standartní bojová brokovnice, kterou může mít jen Leon. Vhodná na krátkou vzdálenost proti silným monstrům
+ Prodloužená hlaveň zvedne kapacitu na 8, zvýší přesnost a sníží rozptyl.
+ Brokovnicová pažba zlepší stabilitu a urychlí nabíjení.

– Munice 4

GM 79

– Jednoranný granátomet, který může mít jen Claire. Velmi silný ale extrémně pomalý.
– Zápalná munice (červená) je klasická a najdete ji už ve zbrani. Zapálí okolí a monstra. 
– Kyselinová munice (žlutá) poleptá cíl kyselinou pro trvalé zraňování.
+ Ramenní opěrka sníží zpětný ráz a prodlouží trajektorii granátu.

– Munice 1

Po schodech běžte na třetí podlaží. Kódem CAP otevřete skříňku ve sprchách – je tam munice bročky (zápalné granáty za Claire) a umístěte ventil na potrubí, čímž zastavíte páru. Přes sprchy projděte do chodby u oken. Na stropě je tu Licker!
Tip – Lickeři jsou odolné a nebezpečné bestie s dlouhým jazykem a smrtícími drápy. Naštěstí jsou slepí, takže pokud půjdete pomalu a vyhnete se hluku, můžete kolem nich proklouznout.
Zhruba pod Lickerem je kancelář STARS týmu. Zbrojnice je bohužel zamčená a přes PC poblíž ji bez autorizace neotevřete.
Tip – V lékařské brašně Rebeccy je sprej.
V kanceláři velitele Weskera je baterie, kterou vložte do detonátoru (detonátor) a Interní zpráva (14/30) ohledně trezoru v přízemí a kódu (9, 15, 7).
Mr. Raccoon (2/15) – V kanceláři STARS na stole v rohu mezi krabicemi.
Chodba vás zavede k soše jednorožce u knihovny. Seběhněte do západní kanceláře a dle dokumentu otevřete trezor velitele (9, 15, 7). Uvnitř je Sumka. Nyní běžte do třetího podlaží do skladu, kde detonátor umístěte na C4 a odpalte (10s). Za stěnou je socha panny, kde dle notesu nastavte symboly (hlava, luk, had) a odkryje se Medailon s pannou. Vložte poslední medailon do sochy bohyně a cesta se otevře. Marvin s vámi nepůjde, je na tom už moc špatně, takže sejděte dolů.

 

Podzemní zařízení

Je zde kancelář s psacím strojem, bednou skladu a zásobami. Sjeďte výtahem a dolů po schodech. Dole je zamčená vitrína a také granát.

Vedlejší zbraň – Výbušný granát

– Granát vyvolá silnou explozi. Velmi užitečné proti odolným monstrům nebo na skupiny zombií.

Pokračujte do velké haly strojovny. Odsuňte skříň ale přepadne vás velké monstrum a srazí dolů.

Claire – Pod skříní najdete malou dívku, která vás upozorní na monstrum a to vás srazí dolů. 

Boss 1 – Birkin A

– Weskerův kolega (z RE 0) ve zmutované podobě. Birkin je agresivní bestie s železnou trubkou v ruce. Útočí jen zblízka a není moc rychlý, ale dejte pozor na jeho dosah a agresivitu.
– Zaměřte se na Birkinovu hlavu. Po dostatečném poškození se mu otevře na pravé paži obří oko – to je zranitelné místo! Palte do něj.
– V okolí je spousta bylinek a munice (pistole). 
– Birkin vydrží dost ale až ho udoláte, zřítí se přes zábradlí do jámy.

Po žebříku, který vám někdo poslal vyšplhejte nahoru. V místnosti se skříněmi je pár zásob. Nahoře v kontrolní místnosti aktivujte můstek a přes halu pokračujte dál. V místnosti je psací stroj, bedna skladu a ve skříňce Sumka. Po žebříku vylezte nahoru.

Claire – Žebřík vám shodí ta dívka a cestou vás doprovodí.

 

Policejní stanice

Jste v podzemním parkovišti stanice. Prohlédněte parkovací zařízení na kartu u brány, když v tom na vás skočí zmutovaný pes ale zachrání vás podivná žena a zastřelí ho. Ukáže průkaz FBI a odejde směrem k celám. Jděte za ní. Za vrátnicí je v přihrádce Mapa policejní stanice 1B. Prohlédněte blok cel a v té zadní najdete živého muže (Bena). Chystal se odhalit nějakou špínu na šerifa Ironse a chce ven výměnou za parkovací kartu ale něco obřího proboří stěnu a rozmáčkne mu lebku. Podivná žena se vrátí, varuje vás… a představí se jako Ada. Na stěně je panel ale chybí součástky. Na stole je klika se čtyřhranem a Interní zpráva „napájecí panel vězení“ (15/30) o součástkách z hodinové věže.

Claire – Do parkoviště vylezete spolu s dívkou, ale při prohlídce parkovacího zařízení vás přepadne šerif Irons. Udeří vás, dívku Sherry odvede ven a zase bránu zavře. Vypadne mu ale přívěsek. V místnosti odkud přišel je na zdi Mapa policejní stanice 1B, na stole Raccoonský měsíčník, červnové vydání (16/30) o mecenáši šerifovi Brianu Ironsovi a je tu také výtah ale nefunguje.

Přes parkoviště se vydejte do budovy stanice. Na střelnici najdete Oznámení o likvidaci zařízení (17/30) o ohnutém klíči schopném otevřít kufr a plechovou krabici, kterou otevřete a najdete klíč od auta. Na pultu je Zpráva od pana Raccoona (18/30) o figurce na střelnici. 
Mr. Raccoon (3/15) – Na střelnici u spadlého terče v rohu.
V garáži prohlédněte klíč a na zadní straně tlačítkem odemkněte kufr policejního vozu. Je tam Pažba (Matilda) / za Claire nová pistole.

JMB Hp3

Solidní pistole s poměrně slušnou přesností a kapacitou zásobníku.
+ Laserový zaměřovač (součástí zbraně od počátku) pomáhá lépe mířit. 
+ Rozšířený zásobník na 26
– Munice 13

Pokračujte znovu přes chodby. Na jejím konci najdete modrou bylinku (vaši první). Vedle je psinec.
Tip – V kotcích jsou zavření tři psi. Raději je sejměte hned. Později by utekli.

Claire – Psy vůbec nepotkáte ale v psinci a okolí jsou Lickeři.

Pokračujte do márnice, kde na stole je Pitevní záznam č. 53477 (19/30) o kleptomanovi. Otevřete mrazící boxy na těla a v jednom u zombie leží klíč (káry). Na chodbě klikou vytáhněte roletu a jděte do strojovny. Na stolku je krabice s elektronickou součástkou a uvnitř součástka napájecího panelu. Vzadu u okna je jistič. Tlačítky nastavte správnou hodnotu (červená oblast) proudu a napětí, což zapne proud a otevře dveře za oknem. Cestou zpět do dejte pozor na spoustu psů (méně pokud jste vyčistili kotce).

Claire – Kliku nezískáte, takže roletu neotevřete. Po návštěvě márnice se rovnou vraťte zpátky.

Stavte se na střelnici, kde klíčem (káry) odemkněte vrátnici a uvnitř najdete fotografický film (zámek 3P). Pokračujte dveřmi u okna strojovny nahoru. Vyjdete ve východním křídle stanice. V pokoji naproti je psací strojbedna skladu, vzadu dokonce munice magnum (vaše první) a pojistka (odpočívárna).
Mr. Raccoon (4/15) – Na zemi vedle postele.
Projděte kolem oken k zavřené roletě a dejte pojistku do panelu. Vyjdete v místě, kde jste tahali Elliota, jenže z jeho půlky už je zombie. Až ho zničíte, vraťte se do hlavní haly.
Tip – Zkontrolujte Marvina. Je z něj zombie! (za Claire se do haly dostanete později). Neváhejte a Marvina zničte.
Nyní v patře východního křídla klikou zvedněte roletu. Za ní je mezipatro schodiště.
Mr. Raccoon (5/15) – Na stolku u schodiště před kanceláří velitele.

Claire – Protože se do strojovny nedostanete, půjdete jinudy. Jděte k šerifovu výtahu a klíčem (káry) odemkněte kontrolní místnost. Uvnitř je pár zásob, Ramenní opěrka (GM 79) a pákou aktivujte výtah. Nahoře projděte do kanceláře šerifa. Je tu psací stroj, bedna skladu, dále na stole Kopie e-mailů velitele Ironse (20/30) o jeho napojení na Umbrellu, na stolku Záznam z preparování zvířete (21/30) o vycpaných zvířatech a také munice samopalu (vaše první). Pokračujte do soukromého archivu kde za mřížemi uvidíte na věšáku parkovací kartu. Na stěně je panel ale chybí součástky, dále na stole leží Opravený obchodní dopis (22/30) o součástkách v hodinové věži a ve skladu, a na zdi reliéf milenců, na jehož zadní straně je klíč (srdce). Odemkněte klíčem (srdce) východ z kanceláře šerifa. Dostanete se do mezipatra za roletou východního křídla.

Dole je chodba k zamčeným dveřím ale nahoře pár zásob a cesta dál. Ve skladu (pozor na zombie) je ozubené kolo.

Claire – Odemkněte klíčem (srdce) zadní komoru ve skladu. Je tam je krabice s elektronickou součástkou a uvnitř součástka napájecího panelu.
Mr. Raccoon (6/15) – Na polici nahoře v malém skladu.

Vyjděte na střechu a po žebříku dolů. Žebřík se utrhne (za Claire zůstane celý) a obejdete tak zřícený vrtulník. Pákou můžete zapnout vodu z nádrže ale ta jen vyteče prasklým potrubím. Sejděte dolů, kde před kotelnou přepněte tok vody. Jděte do kotelny (vyběhnou dvě zombie). V kotelně je psací strojbedna skladu a na tabuli vám někdo nechal klíč (kříže)

Claire – Kotelna je zabarikádovaná, dovnitř se vůbec nedostanete.

Po přepnutí toku vody pákou nahoře uhasíte vrtulník. Cestou zpět se ale objeví obří Tyrant, vrtulník lehce odhodí a jde po vás.
Tip – Tyrant neboli Mr. X je nezničitelné monstrum, která vás bude trvale pronásledovat. Je extrémně silný a nelze se ho zbavit. Můžete ho pouze na čas ochromit trvalou střelbou do hlavy, načež klesne na kolena. Tyrantovi můžete zmizet z dohledu, načež vás bude v okolí hledat.
Tyranta vylákejte ven, oběhněte a utečte přes chodbu. Běžte ke schodišti východního křídla a dolů k zamčeným dveřím. Odemkněte klíčem (kříže) monitorovací místnost. Je zde Zpráva o konfiskaci (23/30) o trezoru v čekárně s kódem (6, 2, 11) a za sklem ve výslechové místnosti je zdobená šperkovnice. Vložte do ní červený drahokam (ze sochy krále) a uvnitř najdete odznak S.T.A.R.S., na jehož zadní straně tlačítkem vysuňte USB hardwareový klíč

Claire – Klíč kříže nezískáte ale klíčem (srdce) odemkněte výslechovou místnost a přes sklo (pozor na Lickera) se dostanete i do monitorovací místnosti.
Tip – Protože klíč srdce získáte ještě před uhašením vrtulníku, můžete obě místnosti navštívit dříve a vyhnout se nebezpečí od Tyranta.

V čekárně patra východního křídla kódem ze zprávy (6, 2, 11) otevřete trezor, kde je úsťová brzda (Matilda) / za Claire Rozšířený zásobník (JMB Hp3). Vydejte se do přízemí západního křídla kde klíčem (kříže) otevřete archiv (Claire ho otevře z operační místnosti klíčem srdce). Na stole leží rukojeť mechanického heveru. Ve fotokomoře vyvolejte film ze střelnice Zámek 3P (24/30) kde je vidět kód DCM. Ve třetím patře kódem z fotky (DCM) otevřete skříňku na chodbě, kde je munice magnum (za Claire munice samopalu). O podlaží níž za kanceláří STARS týmu odemkněte klíčem (káry) prádelnu. Je tam Přenosný trezor, který opět otevřete stisknutím 8 tlačítek ve správném pořadí a najdete další náhradní klávesu. V přízemí v bezpečnostní místnosti dejte klávesu do panelu a odemkněte zbylé schránky.
203 – Sumka
Stavte se ještě v kanceláři STARS, dejte USB do PC a přes počítač odemkněte zbrojnici (USB si nezapomeňte vzít zpět). Je tam Dopis příslušníkům S.T.A.R.S. (25/30) od Chrise, který je v Evropě a hlavně nová zbraň!

Lightning Hawk

– Masivní magnum pistole s ohromnou silou ale velkým zpětným rázem. Munice není tak vzácná jako v minulých dílech, neboť ji můžete vyrábět střelným prachem.
+ Prodloužená hlaveň zvyšuje poškození a přesnost.

+ Kolimátor zvyšuje přesnost a rychlost zamíření.
– Munice 7

MQ 11

– Samopal vyniká vysokou kadencí ale je strašlivě nepřesný. Přesto skvělý způsob proti skupinám monster na malou vzdálenost.
+ Tlumič snižuje hluk a zlepšuje stabilitu střelby.
+ Rozšířený zásobník na 50
– Munice 24

Běžte do knihovny a heverem snižte polici na zvedáku. Odtlačte tři police tak, aby vyplnili prasklinu v patře a můžete přes ně přejít. Projděte tudy přes balkon hlavní haly a pokračujte nahoru do hodinové věže. Na stolku je Plán opravy (26/30) ohledně hodinové věže. Ozubené kolo vložte do soukolí vpravo, čímž snížíte schody a kolo si zase vezměte.
Tip – Vzadu je menší panel, kam můžete zkusit kolo dát také ale nepasuje.
Projděte dozadu přes věž a do chodby, na jejímž konci je velký střelný prach (váš první).
Mr. Raccoon (7/15) – Na parapetu okna, hned vedle místa se střelným prachem.
Vyjděte nahoru do věže, ze soukolí vezměte ozubené kolečko, vložte tam vaše velké ozubené kolo a malé kolečko dejte do panelu dole. Hodiny se rozběhnou a zvon srazí dolů krabici s elektronickou součástkou, ve které je druhá součástka napájecího panelu. Nyní máte vše a vydejte se zpátky dolů do garáží. Ve vězení dejte na panel obě součástky a otočte bloky tak, aby dva vstupní proudy vedly k výstupnímu. Proud se zapne a cela se otevře. Na stole je Benova zpráva (27/30) o Tyrantovi, který likviduje svědky a sám Ben má u sebe diktafon kdy mluvil s jistou Anette o laboratoři pod stokami, čímž získáte Přepis rozhovoru (28/30)přístupovou kartu ke garážím. Jenže cestou zpět se otevřou zbylé cely a vylezou zombie. Pákou otevřete vedlejší cestu abyste zombie obešli ale narazíte na Tyranta! Rychle ho zneschopněte (magnum pomůže), oběhněte a utečte do garáží. Tyrant prorazí zeď a chytí vás ale Ada ho smete SWAT dodávkou. Kartou otevřete bránu garáže a spolu s Adou vyjděte ven. 

Claire – Po získání obou součástek jděte do archivu šerifa, dejte je na panel a otočte bloky tak, aby dva vstupní proudy vedly k výstupnímu. Proud se zapne a místnost se otevře. Sáhněte po kartě ale zavolá vám Irons, který se dívá kamerou.

 

Sirotčinec (Claire)

Tip – Kapitolu Sirotčince navštíví pouze Claire.
Jako Sherry se rozhodnete utéct Ironsovi. Dveře ven jsou ale zamčené. V pokoji seberte vycpanou panenku, ze zadní strany z ní vyndejte kostku s ornamenty a vložte ji mezi ostatní v rohu. Přeházejte kostky, aby na sebe ornamenty navazovaly. Otevře se šuplík s nůžkami, kterými přestříhejte izolepu držící slabý kus stěny. Prolezte do vedlejší místnosti. Na chodbě v rohu je Diář Sally (1/4) o denících, které si děti psaly. Na konci chodby vytáhněte šuplík, vylezte na skříň a prolezte oknem do pokoje jeslí. Prolezte mezi postelemi a jděte do vstupní haly. Dveře ven jsou zamčené. Na stolku je Diář Toma (2/4) o návratu nemocného již adoptovaného chlapce. Chodba vás dovede k ředitelně kde zahlédnete Ironse. Ještě před ní je na stole psací stroj a Diář _ _ _ (3/4) s varováním. Ze skříňky zkuste sebrat klíč, ale Irons si vás všimne, napadne a vy mu chrstnete kyselinu do ksichtu. Rychle před ním utečte nahoru do jeslí.
Tip – Pokud vás Irons chytí, je to konec!
Schovejte se za stolek. Irons přijde, zamkne dveře a začne vás hledat. Vyhněte se odhalení, počkejte až odsune postel a proklouzněte k druhým dveřím (koupelna), u kterých se schovejte. Irons zajde dovnitř, aby si omyl tvář, vy seberte ze zámku klíč od sirotčince a utíkejte odemknout dveře ven. Irons půjde po vás. Zkuste klíči odemknout vstupní dveře haly ale jsou zablokované. Rychle odemkněte dveře k ředitelně a utíkejte tam. Irons vás sice najde ale překvapí ho monstrum s okem a cosi do něj vpustí. 

O 30 minut dříve…
Zpět v kůži Claire vám Irons nařídí přinést mu přívěsek. Máte přístupovou kartu ke garážím, takže sejděte dolů a kartou začněte otevírat bránu. Jenže zaútočí Mr. X, takže se mu vyhýbejte a po otevření brány utečte ven.

 

Za R.P.D.

S Adou přejděte ulici ale silnice je stržená. Ada vypáčí dveře obchodu se zbraněmi Kendo. Uvnitř v regále je Prodloužená hlaveň (W-870), na stole Dopis obchodníkovi (1/1) pro majitele obchodu od Jill. Narazíte na majitele (Kendo), který vás ohrožuje zbraní. Je zoufalý a jeho dcera je nakažená, takže ji vezme a odejde aby… to skončil. S Adou pokračujte ke vstupu do kanálu, kde vám vysvětlí, že za epidemií stojí Anette Birkinová z Umbrelly.

Claire – S Tyrantem za zády se nemůžete zdržovat. Obchod se zbraněmi je zavřený ale kousek před ním je branka na zadní uličku. Sem už Mr. X nemůže. Přes můstek projděte okolo domu, sejděte na dvorek, přeleze kontejner a vyjdete na ulici s hromadou aut. 
Tip – V této oblasti Claire poprvé potká psy. Je jich zde hodně, tak dejte pozor.
Přes basketballové hřiště a autobus pokračujte dál.
Mr. Raccoon (8/15) – Na přední palubce v autobusu.
Za malovanými dveřmi je sirotčinec.

 

Sirotčinec (Claire)

Přejděte hřiště a vstupte do budovy.
Mr. Raccoon (9/15) – V bílé poličce v jeslích naproti dveřím.
V koupelně je pár zásob a Dopis od ředitele (4/4) o experimentech na dětech. Sejděte dolů a do ředitelny. Tady vás potká Irons ale parazit mu vystřelí z hrudi a on zemře. V ředitelně slezte dolů do kanálu. Najdete tu Sherry ale Tyrant se blíží! Rychle utečte do výtahu. Tyrant vás dožene ale monstrum s okem ho probodne pařátem, roztrhne mu tělo a sám zmutuje do další fáze. Sherry ho označí za tátu… a pak se výtah utrhne.

 

Vchod do kanalizace (Leon)

Tip – Kapitolu Vchodu do kanalizace navštíví pouze Leon.
Projděte s Adou kanálem.
Tip – Za mříží uvidíte nějaké obrovské monstrum.
V malé komoře je psací stroj a bedna skladu. Projděte tunelem a seskočte do vody, když zaútočí obrovský aligátor. Můžete udělat jen jediné a to utíkat. Sledujte aligátora a vyhněte se místům kam se chystá zaútočit
Tip – Pokud vás aligátor jednou chytí, okamžitě vás sežere.

Na konci tunelu aligátor chytí do zubů explozivní nádrž. Rozstřelte ji a urve mu to celou hlavu. Ada vám pošle dolů žebřík.
Mr. Raccoon (10/15) – V jámě za hromadou odpadků na okraji kanálu.
Vylezte nahoru a pokračujte do výtahu.

 

Kanály

Narazíte na místnost s psacím strojem. V chodbě potkáte Anette Birkinovou ale začne střílet. Zachráníte Adu ovšem jedna kulka vás zasáhne. Ada vám ováže ránu, sundá kabát a nechá vás tu.
Nyní jako Ada… Máte jen pistoli.

Broom Hc

– Malá pistole s průměrnou účinností a zásobníkem. Standartní zbraň, kterou používá jen Ada.
– Munice 9

Prohlédněte žebřík k ventilátoru. Vytáhnete EMP přístroj.

EMP Vizualizér

– Speciální typ zbraně, přesněji nástroj na dálkové ovládání elektronických zařízení.
– Vizualizér umožní vidět tok proudu přes zdi a ovládací panely, které lze hacknout.
– Tok proudy lze někdy přepínat na uzlech.

EMP nástrojem vyhledejte vypínač, zapněte ventilátor a přetižte ho až exploduje. Prolezte šachtou a na druhé straně zrušte další ventilátor. Dole je zombie a na stole je Zářijová inspekce (Týden 1) (1/8) o bezpečnostním náramku. Pokračujte do velké haly. Na okraji je vypnutý výtah. Sledujte kabel proudy skrze halu (pozor na zombie) až k vypínači a po nahození se vraťte k výtahu. Nahoře uvidíte Anette. Jděte za ní ale utekla. Navíc se sem blíží Tyrant! Rychle přepojte proud do dveří, pákou je otevřete, dále přetižte a zničte ventilátor a utečte skrz. Nad schody je psací stroj a spalovna.
Mr. Raccoon (11/15) – Vedle místnosti spalovny v rohu u trosek betonu.
Nahoře je kontrolní panel a vedle Zářijová inspekce (Týden 2) (2/8) o náramku ve spalovně. Otevřete spalovnu a uvnitř z těla seberte ID Náramek (Návštěvník). Jenže Anette vás tu zavře. V limitu (1:00) rychle zapněte a přetižte tři panely než vás oheň usmaží. S náramkem můžete pokračovat do zařízení. Na můstku vás ale znovu nachytá Anette, srazí vás do odpadní jámy a skončíte se zraněnou nohou.

Znovu jako Leon… Výtahem vyjeďte nahoru. V koutě je psací stroj a bedna skladu. Seskočte do kanálu. Na křižovatce doprava (vlevo je zavřená mříž). Kanál se tu větví. Levá cesta je slepá (je tam munice), tak berte pravou. Vylezete z kanálu a narazíte na skupinu mrtvých vojáků, jeden má U.S.S. videokazetu. Nahoře minete pár zamčených dveří a u pohyblivého můstku je v panelu elektronická součástka (věž). Po sebrání se ale můstek zvedne, takže tam součástku vraťte ať můžete projít. Slezete zase do kanálu a sklouzněte se dolů. V kanálu narazíte na G obludnost.
Tip – G je nepodařený mutant z G viru. Je to obří hrouda masa a slizu. Je pomalý ale může vás chytit a rozmačkat. Také vypouští G parazity, kteří roznáší otravu. Citlivým místem je jeho oko, jež někdy kryje zničitelná hmota.
Zničte G bestii a pokračujte kanálem.

Claire – U výtahu vás probere Anette Birkinová, matka Sherry. Zajímá ji jak mutuje její manžel a odejde. Ve vedlejší místnosti je psací stroj, bedna skladu a Zpráva: Ohledně „G“ (3/8) o fázích mutace. V místnosti s výtahem seskočte do kanálu a dopadnete do místa, kde Leon poprvé potkal G ohavnost.
Tip – Claire zde G ještě nepotká. Kanál je bezpečný.

Skrze kanál vyjdete do tunelu u lanovky. Vyšplhejte nahoru a v horní místnosti na stole leží Kopie e-mailů ústředí Umbrelly (4/8) o nehodě v zařízení. Také je zde zamčená šatní skříňka. Po rozbitém výtahu seskákejte dolů. Uvidíte dole v jámě drtičky zraněnou Adu (za Claire tam bude Sherry). Na zdi je Mapa kanalizace, na stolku psací stroj, opodál bedna skladu, na stole Brožura Kanalizační společnosti (5/8) o firmě, která renovovala kanalizaci a videorekordér kam vložte kazetu (za Claire ji získáte později) a uvidíte film o úniku G viru a jeho roznesení krysami. Za rohem jsou pancéřové dveře, na stole Odemknutí dveří v oblasti U (6/8) o figurkách, které dveře odemykají a v panelech už najdete tři figurky z šesti – elektronická součástka (pěšec), elektronická součástka (střelec), elektronická součástka (kůň). Pokračujte dveřmi do čistícího rezervoáru, pákou stáhněte most a prohlédněte lanovku. Kabina vyžaduje náramek ale leží tu ventilová páka a dole Potvrzení o doručení (7/8) o trezoru a kombinaci na jeho straně. Trezor je na opačné straně místnosti, dle kódu na boku (2, 12, 8) ho otevřete a najdete Brokovnicovou pažba (W-870) / za Claire Vyztužené tělo (SLS 60). Pokračujte přes dveře a po schodech dolů. V levé chodbě otevřete (ventilovou pákou) dveře, přejděte můstek a na nástěnce je klíč (kanalizace).
Tip – Dveře nad schody mají otvor pro páku uražený a z této strany je neotevřete.
Seskočte do vodního kanálu. Z mrtvoly vyskočí parazit…
Tip – Parazité G vás mohou otrávit. Vypouští je G ohavnosti.
Projděte kanálem a cestou zničte asi tři G. Na konci je budova zásobovacího skladu.
Mr. Raccoon (12/15) – V rohu vedle stolu před vstupem do skladu.
Projděte otevřenými dveřmi a z panelu seberte elektronickou součástku (královna). Královnu vložte do dalšího panelu, vyjděte nahoru a z panelu v patře seberte elektronickou součástku (král). Seskočte dolů, krále dejte do zadního panelu a otevřete místnost s novou zbraní.

Chemický plamenomet

– Plamenomet schopný pražit nepřátele, který může mít jen Leon. Velký rozsah ale omezený dosah.
+ Regulátor snižuje rychlost spotřeby paliva.

– Munice 400

Paralyzér

– Velmi mocná elektrická zbraň, kterou může mít jen Claire. Při podržení spouště trvale zraňuje cíl. Vysoce účinné na G monstra.
+ Vysokonapěťový kondenzátor zkracuje prodlevu mezi výstřely.
– Munice 7

Otevřete boční dveře ale vraťte se zpět, seberte krále i královnu. Královnu dejte do panelu, kde původně byla, vyjděte ven z klece, králem otevřete druhý vstup, vyzvedněte královnu, tudy se vraťte a seberte i krále. S oběma figurami se vraťte přes kanál zpět (pozor na nové G). Od křižovatky pokračujte na opačnou stranu, páčkou zvedněte mříž kanálu a otevřete (ventilovou pákou) dveře k výtahu dílny. Nahoře v dílně je Sumka a fotografický film (skrýš). Vyjdete v místech kde je figurka věže. Klíčem (kanalizace) odemkněte komoru řízení tlaku vodu, kde jsou zásoby (střelný prach) a rovněž klíčem (kanalizace) odemkněte odpočívárnu pracovníků, kde na stole je Leták na jazzový festival (8/8) se zakroužkovanými písmeny SZF. Sbalte figurku věže, přes kanál projděte dolů (Claire cestou může získat videokazetu a zásoby) a otevřete (ventilovou pákou) dveře vedoucí z druhé strany k vodnímu kanálu. Zase oblastí projděte a jděte okolo lanovky, přičemž cestou odemkněte skříňku (SZF), kde je munice magnum (za Claire munice s dutou špičkou). Ještě jednou zajděte přes výtah údržby do odpočívárny, odsuňte skříň a nastupte do výtahu za ní.

 

Podzemní zařízení

Vyjedete do oblasti podzemního zařízení, kde jste poprvé potkali Birkina. Přes pár místností vyjdete u paty schodiště, kde je zamčená vitrína. Tlačítkem zase zasuňte USB klíč do podoby odznaku a odemkněte jím vitrínu.
Tip – Můžete tam zkusit dát odznak s vysunutým USB ale nepasuje.
Je v ní Prodloužená hlaveň (Lightning Hawk) / za Claire Tlumič (MQ 11). Výtahem vyjeďte do tajné kanceláře a otevřete (ventilovou pákou) průchod pod bohyní zpět na stanici.

 

Policejní stanice

Zajděte do fotokomory, vyvolejte film z dílny a získáte Skrýš (29/30) s dvojicí fotek. První fotka je z kanceláře velitele STARS. Tam v šuplíku najdete dřevěnou bednu, v ní najdete Kolimátor (Lightning Hawk) / za Claire Rozšířený zásobník (MQ 11)
Tip – V šuplíku je ještě fotografický film (zelenáčův vzestup) ale neobjeví se ikona, že ho lze sebrat, což může být zákeřné. Film vyvolejte a získáte Zelenáčův vzestup (30/30) s fotkou Rebeccy.
Druhá fotka je z tiskového sálu. Tam v šuplíku najdete palivo (munice plamenometu) / za Claire jehly (munice paralyzéru). Tím máte stanici definitivně prozkoumanou a přes podzemní zařízení se vraťte do stok.

 

Kanalizace

Nyní už máte všechny figurky, takže zajděte k panelu a umístěte je. Pozici pěšce a koně zjistíte z nákresů ve skříňkách, pozici zbylých odvoďte dle poznámky na stěně.
Tip – Při pohledu zepředu je na pravé stěně (Pěšec, Královna, Král) a na levé (Střelec, Věž, Kůň).
Pokračujte k drtičce ale vrata jsou bez proudu. V zadní místnosti nahoďte generátor. Tlačítky nastavte správnou hodnotu (červená oblast) proudu a napětí, což zapne proud. Ovšem zaútočí Birkin a místnost začne hořet. Birkin se svým pařátem proráží strop, takže nestůjte na jednom místě ale také se vyhýbejte ohni. Nakonec sem vleze skrze roletu. Oběhněte ho a utíkejte chodbou k čističce. 

Boss 2 – Birkin B

– Druhá fáze Birkina je nebezpečnější. Jeho lidská část je skoro pryč a zůstává agresivní bestie s ostrými pařáty. Umí skákat a sekat, přičemž dosah má díky pařátu delší.
– Stále je zranitelný na oku (rameno, záda) ale nestačí ho jen střílet. Střelba ho může ochromit a klesne na kolena ale zvedne se.
– Pákou otočte rameno jeřábu s červeným kontejnerem a pak ho znovu pošlete zpět. Je třeba, aby srazil Birkina dolů ale stejně snadno srazí i vás, tak opatrně. Když se kontejner blíží, podržte Birkina na místě ochromením střelbou.
– Kontejner ho musí udeřit dvakrát (napoprvé se udrží) anebo ho opravdu velmi silně poškoďte zbraněmi (oko mu začne rudnout) a pak může stačit i jediný náraz.

Po pádu Birkina, projděte přes trosky a vrátíte se k drtičce. Otevřete a pusťte Adu ven. Poví vám o Hnízdě (NEST) kde se skladují viry. Následujte ji k lanovce, nastupte a pákou aktivujte kabinu.

Claire – V drtičce najdete Sherry ale už začíná mutovat. Anette vám poradí hledat protilátku v Hnízdě. Doneste Sherry do lanovky (má na ruce ID náramek) a aktivujte ji.

 

Laboratoř

Dorazíte do Hnízda, Ada vám dá ID náramek (Návštěvník) a zůstane v lanovce. Hned na nástupišti je bedna skladu. Sejděte z nástupiště a vejděte do Hnízda. V počítači na recepci je Protokol odpočívárny (1/10), podle kterého jistý Wayne Li z odpočívárny neodešel. Vedle je komora s psacím strojembednou skladu a na nástěnce je dokument ID náramek (2/11) o úrovních zabezpečení. V místnosti ostrahy je na zdi Mapa severní výzkumné laboratoře. Cesta do laboratoří vyžaduje úroveň II.
Tip – Některé dveře vyžadují vyšší bezpečnostní úroveň vašeho náramku.

Claire – Dáte Sherry vaši bundu a doneste ji do Hnízda, kde ji položte na postel v pokoji ostrahy. Vezmete si od ní ID náramek (Návštěvník).a v počítači je (DŮLEŽITÉ) Upozornění HNÍZDA (3/11) o antivirotiku DEVIL.

Jděte k jídelně (dveře dál vyžadují úroveň II). Jídelnu vyčistěte od zombíků.
Mr. Raccoon (13/15) – Na stolku pod oknem v jídelně.
Po žebříku vylezte do šachty a seskočte v kuchyňce. Tím obejdete zamčené dveře. V odpočívárně je ve skříni Regulátor (plamenomet) / za Claire Vysokonapěťový kondenzátor (paralyzér). V jedné schránce je mrtvola držící aktualizační čip (Personál), který vložte do náramku a máte ID náramek (Personál). Nyní se můžete vrátit na recepci a pokračovat dál do oblastí pro zaměstnance.
Tip – Protože čip patřil doktoru Waynu Li, umělá inteligence Hnízda k vám tak bude hovořit.
Na okraji můstku u mrtvoly je Záznam zvláštních jednotek (4/11) o operaci USS jednotky. Pákou nechte vyjet můstek na centrální křižovatku. Západní křídlo vyžaduje úroveň III, centrální výtah dokonce úroveň IV, takže aktivujte můstek do východního křídla kde stačí úroveň II a jděte tam.

Ve vestibulu za pultem je psací stroj a bedna skladu. Ve vedlejší místnosti je za sklem mrtvola zaseknutá v kořenech obří rostliny a má vyšší čip! V rohu je počítač vyžadující úroveň III. V prorostlé chodbě zaútočí Ivy.
Tip – Ivy je jedovatá rostlinná bytost. Má na těle oranžové výstupky. Zasažení několika z nich ji ochromí a spadne, nicméně po čase se opět vzpamatuje. Trvale ji dokáže zničit oheň (plamenomet / zápalné granáty).
V kontrolní místnosti je ovladač rozstřikovače odkud vezměte disperzní zásobník (prázdný).
Tip – Zkuste zásobník vrátit ale je prázdný.
Velký panel ovládá bezpečnostní zámky ale vyžaduje kód. Ve skleníku zlikvidujte všechny Ivy a všimněte si kódu na poklopu. Zadejte kód do velkého panelu a poklop otevřete. V laboratoři za skleníkem je pár zásob, na stole Syntéza herbicidu (5/11) o likvidaci Rostliny 43 a v rohu zamčené míchací zařízení (na štítku je kód ale polovina je smazaná). Ve skleníku prolezte poklopem dolů. Na stole je Mapa východní výzkumné laboratoře. Ve vestibulu najdete trofej, a na spodní straně je kód jako u míchacího zařízení. Pokračujte do patra (pozor na Lickery), kde ve skladu u skříněk jsou Něčí poznámky (6/11) ohledně nutnosti pálit monstra z rostlin a ve zdi je modulátor signálu.
Tip – Prohlédnutím modulátoru ho můžete nastavit na určité frekvence, ty upravit a aktivovat panely, což zapne proud.
Cesta vede zpět do vestibulu. V kontrolní místnosti kódem z trofeje odemkněte míchací zařízení v laboratoři. Tam na míchači připravte látku. Je třeba rozlít zelenou tekutinu tak, aby v levé nádobce byl požadovaný objem. Získáte disperzní zásobník (roztok)
Tip – Zkuste dát zásobník do rozprašovače v kontrolní místnosti ale teplota není správná.
Sejděte do spodního patra, nastavte modulátor (MURF), upravte signál a vložte ho do jističe ve vestibulu. V patře se zapne proud a otevřou se dveře. V serverovně jsou zásoby, psací stroj a bedna skladu. V kryo-laboratoři v počítači najdete E-maily Wayna Li (7/11) ohledně jeho práce a vztahu s kolegy. V laboratoři umístěte zásobník do přístroje na zmražení. Získáte disperzní zásobník (herbicid). Zpět nahoře v kontrolní místnosti strčte zásobník do rozprašovače a herbicid Rostlinu 43 zničí. Z uvolněného těla seberte aktualizační čip (Management), který vložte do náramku a máte ID náramek (Personál). Skrze okno ale zaútočí Tyrant! Rychle utíkejte zpět.

Claire – Tyrant je mrtvý, takže se neobjeví ale skleník zaplní několik Ivy.

Cestou zpět aktivujte počítač u skla, v něm jsou E-maily Byrona Cartwrighta (8/11) s informacemi od Birkina. Běžte na centrální křižovatku. Zajděte ještě zpátky do severního křídla Hnízda, nastavte modulátor (MUF) a vložte ho do jističe v odpočívárně. To otevře postele, na jedné je Sumka a na druhé Poznámky Wayna Li (9/11) o stavu po nehodě a on je tu jako zombie.
Mr. Raccoon (14/15) – V krajní posteli v odpočívárně.
Nyní na centrální křižovatce aktivujte můstek do západního křídla. U těla vojáka je videokazeta se záznamem z laboratoře. V biolaboratoři je bedna skladu. Nastavte modulátor (OSS) a vložte ho do jističe. To zapne proud. Do přehrávače vložte kazetu a uvidíte záznam ze zásahu jednotky proti Birkinovi, kdy ho jeden voják zastřelil. V počítači je E-mail Williama Birkina (10/11) od Umbrelly, která ho chtěla zadržet, aby nespolupracoval s armádou. Pokračujte chodbou přes obří depozitář bioreaktorů do zadní laboratoře. V počítači je Deník výzkumů (11/11) o G viru. V kanceláři Williama a Anette je pár zásob, psací stroj a bedna skladu. V laborce vezměte vzorek G viru (za Claire antivirotikum, které odemknete broží Sherry) a jděte zpět.

Objeví se znovu Birkin. Anette ho zkusí zneškodnit kyselinovými granáty ale přežije, zmutuje dál a Anette téměř rozmáčkne. Spustí se výtah a sjedete na dno reaktoru.

Boss 3 – Birkin C

– Třetí fáze Birkina je ještě nebezpečnější a agresivnější. Má dva obří pařáty. Umí skákat a sekat, přičemž dosah má díky pařátům velmi dlouhý.
– Zranitelným místem jsou stále oči, kterých má na těle několik. Dostatečné ochromení ho donutí klesnout na kolena a na hrudi se mu odkryje skupina očí, tehdy ho zpražte zblízka něčím velmi silným (plamenomet / paralyzér).
– Na dně reaktoru je velmi mnoho zásob, včetně léčení, granátů a munice. 
– Birkin dokáže čas od času popadnout nádrž a hodit ji po vás. Buďte opatrní.

Po zničení Birkina poberte zbytek věcí a malým výtahem vyjeďte nahoru. Anette vás varuje před Adou a zdá se, že zemře. Základna se hroutí. Pokračujte na hlavní křižovatku, kde vás konfrontuje Ada. Otevře centrální výtah ale chce vzorek G viru a je ochotná střílet, nicméně odmítnete ho vydat. Anette z posledních sil postřelí Adu do ramene a i když ji chcete zachránit, spadne do propasti i s G virem.

Claire – Anette odešla za Sherry. Jděte tedy zpět na ostrahu severního křídla. Anette s využitím protilátky vyléčí Sherry ale podlehne zraněním. Před smrtí vám dá Aktualizační čip (Admin), který vložte do náramku a máte ID náramek (Admin). S Sherry běžte na křižovatku k výtahu a odemkněte ho.

V limitu (10:00) musíte uniknout než se Hnízdo zničí. Nastupte do centrálního výtahu. Dole v monitorovně se zkontaktujete s Claire a plánujete útěk. Utíkejte chodbou. V tunelu lanovky je psací stroj a bedna skladu.

Claire – Limit (10:00) do autodestrukce začne až nyní.

Utíkejte přes údržbářské prostory čerpadlovny a cestou ničte Ivy. V oblasti potrubí vás přepadne Tyrant. Rychle ho oběhněte a utíkejte dál. Na můstku vás sice chytí ale exploze ho ochromí a zřítíte se dolů mimo jeho dosah. U výtahu je bedna skladu a dvojitá zástrčka, kterou vložte do výtahu. Během cesty vás přepadne Tyrant.

Boss 4a – Tyrant

– S tímto bossem se utká jen Leon.
– Po zmutování se Tyrant změní na ještě mocnější bestii, ztratí svůj plášť ale jedna ruka se změní na ostré drápy a zaútočí na výtahu.

– Tyrant dokáže být mnohem rychlejší, jeho útoky jsou agresivní.
– Stále nemůžete Tyranta zničit ale silná střelba ho může ochromit. Využívejte toho. Především když roztáhne ruce a chystá vražedný výpad.
– Zranitelný bod je odhalené srdce.
– Po nějaké době boje spadne dolů bedna s raketometem. S ním Tyranta trefte a zničíte ho.

Protitankový raketomet

– Speciální zbraň s extrémní ničivou silou schopnou zničit i Tyranta.
– Jediná raketa zničí téměř vše a to máte hned čtyři.

– Munice 4

Výtah sjede dolů. Zničte (klidně raketometem) pár zombií a jděte k tunelu. Tady naskočíte na vlak.

Claire – U potrubí narazíte na zamčené dveře. Zatímco Sherry je obejde šachtou, vy se braňte útokům Ivy. Až Sherry otevře, utíkejte dál přes šachtu výtahu až na točnu vlaku. U točny je bedna skladu. ve vlaku dvojitá zástrčka. Vzadu v kontrolní místnosti je minigun. Vložte zástrčku do panelu a zkuste nastoupit ale zaútočí Birkin!

Minigun

– Speciální zbraň s obří kadencí a ohromnou silou. Minigun je kupodivu celkem přesný a poškození je extrémní.
– Munice 400

Boss 4b – Birkin D

– S tímto bossem se utká jen Claire.
– Čtvrtá fáze Birkina je mimořádně smrtící. Jeho břicho je odkryté a plné očí, což je jeho zranitelné místo. Ovšem jeho agresivita je nejvyšší možná. Často skáče na vlak a leze po zdi jen aby mohl skočit přímo na vás.
– Využívejte vlak, obíhejte ho a koste oči Birkina minigunem. Neustále budou narůstat nové oči ale jejich barva bude rudnout jak bude více a více zraněný až se celý rozpadne.

Ve vlaku se Leon a Claire (s Sherry) sejdou a příběh končí… Ale po titulcích cosi rozrazí dveře vlaku.
Tip – Rank. Hodnocení závisí pouze na čase k dohrání, nicméně S+ vyžaduje nevyužívat bonusové zbraně s nekonečnou municí. 
B: 5:00 – 8:00 / 4:00 – 8:00 (Hard)

A: 3:30 – 5:00 / 2:30 – 4:00 (Hard)
S méně než 3:30 / méně než 2:30 (Hard)
S+ méně než 3:30 / méně než 2:30 (Hard) // (bez bonus zbraní)

 

Druhá cesta

/

– Po dokončení kampaně za Leona se odemkne druhá cesta za Claire a po dokončení kampaně za Claire se odemkne druhá cesta za Leona.
– Druhá cesta přináší stejnou kostru příběhu a lokace jako v základní hře ale některé věcí jsou jinak, obtížnost je místy vyšší a závěr příběhu je rozšířený.

 

Policejní stanice

Tip – Návod poukazuje pouze na změny a nové věci oproti základní kampani. Umístění ostatních důležitých předmětů je stejné.
Po setkání s Claire / Leonem u pumpy přijdete do města a rozdělíte se. U sebe máte jen pistoli Matilda (za Claire pistoli SLS 60) a pár nábojů. Přes hřbitov u stanice projděte do podchodu (jsou tam zamčené dveře) a zase nahoru. 
Mr. Raccoon (15/15) – Za podchodem v trávě po levé straně.
Vrtulník narazí do budovy. U plotu seberte štípačky a sejdete se s Claire (za Claire s Leonem). Alarm probere zombie a musíte pryč. Utečte do podchodu, přeštípněte dveře do malé strážnice. Uvnitř je bedna skladu, především nová pistole, dále velkokalibrová munice (pro novou pistoli) a ve skříňce je klíč k nádvoří.

M19

– Silná pistole, kterou používá jen Leon.
– Vychází z klasického Coltu. Má vyšší palebnou sílu než Matilda.

– Munice 9

Armádní revolver

– Silný revolver, který používá jen Claire.
– Dokáže pálit od boku velmi rychle ale nabíjení je extrémně pomalé.

– Munice 6

Vraťte se k plotu a odemkněte dveře dovnitř. Vnitřek východního křídla je víceméně stejný, ale z půlky Elliota už je zombie a najdete u něj Kousek papíru (1/5) s části kreseb k hádance bohyně. Roleta je otevřená a v odpočívárně seženete pojistku (odpočívárna) na otevření rolety do hlavní haly. V hale není žádný psací stroj ani bedna, ale na pultu je Sumka (oproti tomu na půdě sumka není). Z Marvina už je zombie a při prohlídce notebooku uvidíte Tyranta v chodbě. U lehátka poblíž sochy bohyně je Notes s chybějící stránkou (2/5) se zbytkem kreseb.
Tip – Kódy ke skříňkám a trezorům jsou stejné. Pokud si je pamatujete, můžete je hned začít otevírat.
Už v přízemí západního křídla potkáte Lickera. Pokračujte vyčištěním přízemí ale v koupelně v patře namísto přenosného trezoru leží zdobená šperkovnice. V kanceláři STARS je na stole Claiřina zpráva (3/5) abyste utekli.

Claire – V kanceláři je Leonova zpráva (4/5) abyste utekli.

Tip – Jakmile opustíte STARS kancelář s baterií anebo půjdete chodbou okolo dál, přijde Tyrant Mr. X a začne vás už nyní nahánět!
Kód k soše jednorožce ve vestibulu je jiný (dva lidé, váhy, malý had) a kód k soše panny na půdě také (beran, lira, pták). Ve vestibulu navíc leží plechová krabice a v ní fotografický film (Lví socha). Vyvolejte ho a získáte Lví socha (5/5) s kódem k soše lva (koruna, oheň, holubice). Ve skladu východního křídla, po získání žezla ze sochy krále zaútočí Licker. Už nyní ale můžete odemknout šperkovnici a s odznakem STARS získat zbraň z kanceláře STARS týmu. Po otevření cesty pod bohyní klasicky pokračujte dolů.

 

Podzemní zařízení

Protože máte STARS odznak, můžete už nyní otevřít vitrínu pod schody. 

 

Policejní stanice

Situace v garážích je stejná. Po návratu do patra stanice najdete v monitorovací místnosti Přenosný trezor (s náhradní klávesou), zatímco ten druhý je klasicky v prádelně (jako v kampani). Obvod pro otevření mříží abyste získali parkovací kartu je jiný.
Tip – Oblasti „Sirotčinec“, „Za R.P.D.“ a „Vstup do kanalizace“ jsou stejné.

 

Kanály

U lanovky najdete Zprávu Claire (1/2) o její snaze chránit Sherry.

Claire – U lanovky je Leonův vzkaz (2/2) o práci v Hnízdě.

Zapojení šachových figurek je jiné, stejně jako text rady na stěně.
Tip – Při pohledu zepředu je na pravé stěně (Pěšec, Věž, Kůň) a na levé (Královna, Střelec, Král).

 

Laboratoř

U mrtvoly vojáka při východu ze severního křídla leží modulátor signálu, takže ho můžete využít mnohem dříve (kódy pro zapnutí proudu jsou ale jiné). Kódy k poklopu ve skleníku a k míchacímu stroji jsou také jiné a stejně tak postup při míchání herbicidu je jiný. V kanceláři u kryo-laboratoře najdete trofej (kód pro míchač).

Až se hrdinové na konci příběhu sejdou, ještě není po všem a příběh je rozšířen. Cosi zaútočí, vy necháte Sherry a druhého hrdinu vzadu a půjdete se podívat. Ve vlaku je pár zásob, psací stroj a bedna skladu. Jděte do posledního vagonu.

Final boss – Birkin E

– Birkin ve své skutečně finální formě je vlastně jen obrovská masa hmoty a zubů v nichž se ukrývá jeho hlavní oko. Birkin postupuje vpřed a ničí vlak, takže můžete jen ustupovat a musíte ho rychle zničit.
– Využijte to nejsilnější co máte, především raketomet / minigun a až se objeví oko, perte to do něj.
– Nakonec oko probodnete tyčí a definitivně zrůdu zničíte.

Všichni tři úspěšně opustíte město a po silnici odcházíte ven…

Pečlivý průchod hrou na nižší obtížnosti… Standartní délka hry je přibližně 8 hodin, u druhé cesty zhruba 5 hodin, pokud si hráč pamatuje postup.
Tip – Rank. Hodnocení v Druhé cestě vyžaduje rychlejší postup.
B: 4:00 – 5:00 / 3:30 – 5:00 (Hard)

A: 3:00 – 4:00 / 2:00 – 3:30 (Hard)
S méně než 3:00 / méně než 2:00 (Hard)
S+ méně než 3:00 / méně než 2:00 (Hard) // (bez bonus zbraní)

 

Čtvrtý přeživší

– Po dokončení druhé cesty se odemkne speciální bonusový mód kdy v roli Fešáka (HUNK) ze speciální jednotky Umbrelly, která měla zlikvidovat Birkina, unikáte z oblasti přes známé lokace.

 

Kanály

Začínáte v kanálu.
Tip – Do začátku máte spoustu zbraní, včetně nových kousků, hodně munice i léčení, nicméně monster jsou stovky a nikde v terénu nic není, takže musíte kolem většiny nepřátel jen probíhat.

MUP

– Kvalitní pistole s velkým zásobníkem a dobrým poškozením. Solidní a schopný kousek na osamocená monstra.
– Munice – 16

LE 5

– Kvalitní samopal, který je přesný, silný a má slušný zásobník.
– Munice 32 

Seskočte do spodního kanálu, projděte jím okolo lanovky a přes monitorovací místnost. Pokračujte přes můstek (pozor na spousty psů) a dolů přes horní kanál. V kanále jsou dvě G monstra. Dále po schodech a cestou v odpočívárně.

 

Podzemní zařízení

Projděte po schodech nahoru, přes oblast strojovny a dále až k výlezu do garáží stanice.

 

Policejní stanice

Nyní přes garáž do budovy a nahoru. Tady narazíte na Tyranta, takže ho ochromte. Utíkejte přes východní kancelář do haly. Tam je zablokované schodiště, takže přes západní kancelář a po schodech nahoru. Ve sprchách znovu zaútočí Tyrant, tak ho ochromte a pokračujte. V chodbě okolo STARS kanceláře jsou Ivy, které ochromte a utíkejte přes knihovnu zase do haly. Přes čekárnu, kde granátem zrušte hromadu zombie na chodbě. Dále nahoru na střechu. Oběhněte G monstrum, po žebříku dolů a kolem zničeného vrtulníku na dvorek. A tady je vůbec největší masakr. Zezadu vás honí Tyrant a dvůr je plný zombií, je tu G monstrum a několik Ivy. Jedinou šanci jsou granáty. Proběhněte přes podchod a na druhé straně k hlavní bráně!

 

Tofu přeživší

– Po dokončení Čtvrtého přeživšího se odemkne druhý speciální bonusový mód. Průběh je zcela stejný ale hrajete za kostky tofu (celkem 5) a vaše základní výbava je jiná.

1) Tofu
Tip – Tofu má jen hromadu bojových nožů (16) a bylinky.
Po dokončení hry za Tofu se odemknou dvě další postavy.

2) Konjac / Uiro-Mochi
Tip – Konjac má Plamenomet a Granátomet se zápalnými granáty.
Tip – Uiro-Mochi má pouze hromadu tříštivých granátů.
Po dokončení hry za Konjac nebo Uiro-Mochi se odemknou dvě další postavy.

3) Flan / Annin Tofu
Tip – Flan má Paralyzér, Raketomet a Minigun.
Tip – Annin Tofu má pistoli M19, Armádní revolver a mnoho bylinek.

 

Bonusy

Vedlejší zbraň – Bojový nůž (extra)

– Za zničení všech 15 figurek Mr. Raccoona v kampani získáte do bedny skladu speciální nezničitelný nůž.

Samurai Edge (Původní model)

– Za dokončení hry na obtížnost Normal nebo vyšší s hodnocením S
– Původní Samurai Edge používaný STARS týmem ve vile. Má průměrnou sílu ale především nekonečno munice.
– Munice 15

LE 5 (extra)

– Za dokončení hry na obtížnost Hardcore s hodnocením S.
– LE 5 odpovídá tomu z Čtvrtého přeživšího, má však nekonečno munice.
– Munice 32

ATM-4

– Za dokončení Leonovy kampaně na obtížnost Hardcore s hodnocením S+
– Raketomet s nekonečnou municí, jedinou ranou zničí a zapálí cíl.
– Munice /

Minigun (extra)

– Za dokončení Claiřiny kampaně na obtížnost Hardcore s hodnocením S+
– Minigun svými vlastnostmi odpovídá tomu z kampaně, má však nekonečnou munici.

– Munice /

 

Kostýmy

 

DLC 1 (25. 1. 2019) – Leon Costume: Noir 

DLC 2 (25. 1. 2019) – Leon Costume: Arklay Sheriff

DLC 3 (25. 1. 2019) – Claire Costume: Noir

DLC 4 (25. 1. 2019) – Claire Costume: Military

DLC 5 (25. 1. 2019) – Claire Costume: Elza Walker

DLC 6 (25. 1. 2019) – Original ver. Soundtrack swap

– Zvuky a hudba z původní verze hry z roku 1998.

DLC 7 (15. 2. 2019) – Leon Costume 98′

DLC 8 (15. 2. 2019) – Claire Costume 98′

DLC 9 (22. 3. 2019) – Deluxe Weapon: Samurai Edge – Chris

Samurai Edge – Chris

– Standartní pistole Chrise Redfielda. Najdete ji v bedně skladu.
– Vyšší přesnost.
– Munice 15

DLC 10 (22. 3. 2019) – Deluxe Weapon: Samurai Edge – Jill

Samurai Edge – Jill

– Standartní pistole Jill Valentineové. Najdete ji v bedně skladu.
– Rychlejší zamíření.
– Munice 15

DLC 11 (22. 3. 2019) – Deluxe Weapon: Samurai Edge – Albert

Samurai Edge – Albert

– Standartní pistole Alberta Weskera. Najdete ji v bedně skladu.
– Větší poškození.
– Munice 15

DLC 12 (5. 4. 2019) – All In-Game Rewards Unlocked

– Okamžité odemčení všech bonusů (zbraně / čtvrtý přeživší / tofu přeživší / artworky / modely).

 

Stínový přeživší

– Bonusový mód o dalších přeživších, kteří procházejí lokace známé z kampaně.
– Mód byl do hry přidám později v rámci patche a DLC All In-Game Rewards neodemyká jeho bonusy!

 

1. Není čas truchlit

Jste Kendo a po zabití nakažené dcery míříte za přítelem, co na vás venku čeká.
Tip – Do začátku máte bročku W-870, pistoli Samurai Edge a 20 munice, modrá bylinka, střelný prach, kvalitní střelný prach a velký střelný prach.
Prohlédněte váš obchod, na polici je Policejní rádiový záznam (1/1) o fialových hlavách zombie, které produkují jed.
Mr. Raccoon (1/10) – Na polici v obchodě u oken.
Vyjděte ven. Ulice je plná zombií, takže prokličkujte ke garážím stanice.

Vyčistěte garáž.
Tip – Některé zombie nosí explozivní nádrže na zádech. Jedna střela a bum!
Slezte po žebříku do podzemí.

Cestou přes můstky (pozor na Lickera).
Mr. Raccoon (2/10) – Na jednom potrubí ve strojovně, viditelné z horního můstku.
Projděte přes můstky ke schodišti. 
Tip – Některé zombie nosí batohy s věcmi. Když je zabijete, můžete si věci vzít. 
Ve spodním patře pod schody je automat (5 munice bročky / bylinka Z / zábleskový granát).
Tip – Automaty vám umožňují zvolit jen jednu z nabízených věcí.
Dole je hromada zombií ale výtahem se dostanete do kanálů.

V odpočívárně je další automat (bylinka Z / bylinka Č / bylinka M). Vyčistěte chodbu před odpočívárnou.
Tip – Jeden zombík má v báglu Paralyzér!
Máte na výběr zda jít výtahem v údržbě nebo po schodech, případně můžete zkusit prozkoumat obě cesty.
1) Cesta přes dílnu a spodní kanál je mnohem kratší ale v kanále k lanovce jsou hned 3 G a cestou potkáte i pár Ivy.  
Mr. Raccoon (3/10) – V rouře kanálu za první Ivy.
2) Cesta po schodech dolů a přes horní kanál je delší ale klasičtější. Je tam mnoho zásob (taky mnoho zombií) a jen jeden G. Na konci slepého kanálu je automat (10 munice bročky / bylinka Z+M / granát)
Mr. Raccoon (4/10) – Ve spodním kanále (za G monstrem) zahněte doleva do slepé chodby odkud teče voda a podívejte se nad zábradlí nahoře.
Pokračujte po schodech k můstku. Nad kanálem je automat (bojový nůž / Lightning Hawk / 4 jehlicový zásobník). Vyčistěte můstek a pokračujte nahoru k mříží za níž je horní kanál. Ve vodě je automat (bylinka Z / bylinka Č / bylinka M). Postupujte nahoru, kolem tunelu lanovky až k operační místnosti.
V kontrolní místnosti se cesty scházejí. Pokračujte ke generátorovně a cestou plnou zombií až k cílovému bodu. 

 

2. Uprchlík

Jste Katherine, která uniká za svým milencem Benem poté, co zabila šerifa Ironse, když ji chtěl znásilnit.
Tip – Do začátku máte pistoli SLS 60 (30 munice a 2 dutá špička munice), Bojový nůž (nezničitelný), červená bylinka.
Na stolku za rohem je Dopis řediteli (1/1) o Pale Head, kteří se dají zničit jen silnou municí. Z ředitelny pokračujte do hlavní haly sirotčince, kde už jsou Pale Heads.
Tip – Pale Head ničte silnými zbraněmi (dutá špička, granáty…)
Nahoře v báglu zombie je starý klíč a v rohu balkonu automat (granát / 30 munice pistole / 4 dutá špička munice). Odemkněte vstupní dveře. Na dvorku zničte psy a v báglu zombíka je další starý klíč a plamenomet! Na dvorku je automat (bylinka Z / bylinka Č / bylinka M). Odemkněte vrata ven ze sirotčince.

Hned na parkovišti je automat (zábleskový granát / 4 náboje s dutou špičkou / 100 palivo). Vylákejte zombie z autobusu a projděte jím. Za ním je automat (bylinka Z / bylinka Č / bylinka M). Na basketballovém hřišti jsou Lickeři ale také zombie s báglem, v němž je starý klíč.
Mr. Raccoon (5/10) – Na lavičce na hřišti.
Odemkněte branku z hřiště. Kolem aut projděte do uličky. Je tu automat (
4 dutá špička munice / bojový nůž / 50 munice pistole)
. Pokračujte přes horní můstek mezi domy a dolů na ulici u obchodu. Jeden z Pale Head tu má bágl a v něm starý klíč.
Mr. Raccoon (6/10) – V ambulancí.
Přejděte do garáže stanice.

V garáži v báglu zombíka je starý klíč. Odemkněte dveře k celám. Na vrátnici je je automat (bylinka Z / bylinka Č / bylinka M). Jakmile vejdete k celám, otevřou se a vyjdou zombie. Obejděte to přes druhý blok.
Mr. Raccoon (7/10) – V dvojité cele (s dírou) vedlejšího bloku.
Na konci bloku je automat
(sprej, 100 palivo / 3 dutá špička munice)
. Posledním klíčem odemkněte východ z bloku a proběhněte k cele Bena.

 

3. Zapomenutý voják

Jste voják z jednotky Umbrelly a máte uniknout z laboratoří. 
Tip – Do začátku máte jen samopal LE 5 a 30 munice.
Na bedně je Zpráva bezpečnostního týmu (1/1) o zbrojích vojáků. Vydejte se přes můstek, přes hromadu zombíků. U potrubí je automat (Sprej / MUP / Zábleskový granát). Pokračujte šachtou (pozor na Lickera) a nad žebříkem je další automat (Lightning Hawk / W-870 / GM 79). Projděte chodbou plnou zombií a výtahem nahoru.
Mr. Raccoon (8/10) – Během jízdy výtahem na jeho konstrukci u horního patra.
Pokračujte přes chodby a do monitorovací místnosti. Ta je těžce zamořená zombiemi, takže využijte granáty. Výtahem vyjedete na hlavní křižovatku Hnízda. Na ochozu je automat (4 munice magnum /  7 munice bročky / 5 Zápalné granáty). Přes hromady zombie projděte do severního křídla. Jakmile začnete otevírat vstupní vrata z místnosti ostrahy vyjde Tyrant. Rychle ho ochromte.
Mr. Raccoon (9/10) – V místnosti ostrahy na stole.
Pokračujte k lanovce (u ní je G monstrum) a dovnitř.

 

4. Žádná cesta ven

Tip – Poslední level se odemkne po dokončení předešlých.
Jste šerif na benzinové pumpě. Musíte odolat útokům zombie, které dovnitř chodí ve vlnách třemi dveřmi a zničit jich 100!
Mr. Raccoon (10/10) – V místnosti za dveřmi v rohu, když se otevřou aby přišly nové zombie.