Resident Evil 6 – Ada

4. Kampaň – ADA

Ada Wong (+ Agent)

– Ada začíná s Kuší (3 munice), samopalem Ammo Box 50 (20 munice) a zápalným granátem. Do začátku má 5 pilulek.
– Agent začíná s pistolí Nine-Oh-Nine (909) (viz kampaň Chrise) a nožem Přežití (viz kampaň Leona)
Tip – Adina kampaň je primárně určená pro sólo hru. Pouze pokud se kampaň hraje v Coop režimu je pro druhého hráče připravena postava Agenta, který ale v příběhu nemá své místo, čili jako kdyby vedle Ady vůbec nebyl. 

 

Kapitola 1

4 K 1

Kapitola 1-1 – Interiér ponorky
27. června 2013, Mořská hlubina, Severní Atlantik
Po nálezu COM Neo-Umbrelly a na základě zprávy od Simmonse infiltrujete jejich ponorku.

Kuše

– Specifická zbraň se zásobníkem na jeden šíp. Nabíjení je dlouhé ale výhodou kuše je přesná střelba.
– Kuše používá dva typy munice.
– Obyčejné šípy jsou tiché a velmi účinné.
– Explozivní šípy působí malé poškození ale po chvilce explodují a to dokáže zabít nejen cíl ale i okolní monstra.

– Při držení kuše, uhýbáte do stran a dozadu za použití hvězd. Je to velice rychlé a efektní. Při QS navíc provedete hvězdu, během které vystřelíte na nepřítele a ještě stihne bleskově nabít.
– Poškození: 550 (obyčejný), 150 + 1000 (výbušný) / Critical Hit: 100
– Munice: 1

Ammo Box 50

– Skladný samopal, který se živí municí do pistole. Je velice slabý, s mrzkým kritickým poškozením.
– Výhodou je vysoká kadence a obrovský zásobník.
– Poškození: 90 / Critical Hit: 5
– Munice: 50

Tip – Ada používá modré COM Neo-Umbrelly.
Vydejte se dopředu ale zkuste postupovat tiše. Tiše zblízka nebo kuší zlikvidujte J’avo v chodbě.
Tip – Žluté lasery aktivují alarm. Pokud vás odhalí v okolí se začnou spawnovat stále noví J’avo.
Prolezte šachtou okolo laserů, další laserovou past obejděte přes ubikace a třetí skrze šachtu v podlaze. Hákem vyskočte nad hromadu beden a pokračujte nahoru. 
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí odsuňte nádrže nad schodištěm a prolezte šachtou. Obejdete tak místnost se třemi J’avo.
V další chodbě je místnost s tlačítkem alarmu. Tiše pobijte J’avo, aby alarm nespustili a projděte.
Emblém (1/20) – Na skříňce nad postelí v chodbě nad schodištěm.
Prolezte šachtou a vylezete do pokoje. Dveře dál jsou zamčené. Ve stěně naproti obrazu je z druhé strany otvor ale blokuje ho trofej na zdi. Tlačítkem posuňte rohy trofeje a podívejte se dírou. Na obraze uvidíte zvíře (ryba / had / orel / netopýr). Na čtyřech panelech nastavte části zvířete z obrazu a panelem u dveří otevřete.
Tip – Pokud je kombinace špatná, panel u dveří vám dá ránu.
Na chodbě omylem aktivujete střílnu, která zabije J’avo.
Tip – Bílé plošiny aktivují automatické střílny, které vám pomohou. Můžete je aktivovat střelbou (na krátký čas), nebo šlápnutím na plošinu (trvale).
Využijte střílny a projděte chodbou do pokoje, kde zapněte promítačku. Uvidíte instruktáž pro Adu, aby v Edonii vyhledala Jakea a zjistila, zdá má protilátky C viru. Do pokoje vtrhnou J’avo.
Tip – Dál už nemůžete postupovat tiše.
Vraťte se chodbou, vstupte do nově otevřeného skladu a šachtou nad bednou prolezte dál. Ve skladovacím prostoru využijte střílny a probijte se k východu.  

Kapitola 1-2 – Ponorka, reaktor
Projděte chodbou s postelemi nahoru.
Emblém (2/20) – Na zadní straně sloupu v chodbě.
Seskočte dolů a na pracovním stole je Útočná brokovnice (viz kampaň Chrise). Projděte chodbami a po žebříku do strojovny. Pobijte J’avo ale jeden z nich zasáhne explozivní nádrže, trup praskne a do ponorky začne natékat voda. Hákem vyskočte nahoru, projděte přes navigační místnost a přes horní patro strojovny. Stoupejte vzhůru. Ve skladu se ponorka začne naklánět. Zkuste se doplazit k únikovému modulu ale ponorka se překlopí a propadnete šachtou. Rychle z ní vyskočte (QTE). Ponorka dál nabírá vodu. Hákem vyskočte nahoru.
Tip – Postupujte rychle, jinak se utopíte.
Rychle vylezte po žebřících. Nad třetím žebříkem se cesta větví. Nalevo je zkratka přes šachtu.
Emblém (3/20) – Ve zkratce za šachtou u žebříku s Noga-Trchanje. 
Obě cesty se sejdou v chodbě přehrazené pletivem na kterým je zámek.
Tip – Zničení zámku vždy posune / zničí daný objekt, což může uvolnit cestu.
Cestu blokuje voda z roury. Rychle ventilem uzavřete vodu, prolezte pod rourou a stále stoupejte pomocí háků a po žebřících. Na můstku nad hromadou beden s hákem vytáhněte do dveří.

Kapitola 1-3 – Ponorka, torpédová komora
Konečně si můžete vydechnout. V chodbě z Chrysalidu vyleze Gnezdo. Zničte ho.
Emblém (4/20) – V místnosti na konci chodby s Gnezdem.
Po žebřících vylezte do torpédové komory a prohlédněte panel, chybí proud. Prolezte dveřmi a seskočte do nižšího patra. V chodbách je spousta Gnezd, opatrně je zlikvidujte. Prohledejte chodby a za troskami uvidíte páku proudu. Část chodeb je pod vodou, vyhledejte ty správné, potopte se a proplavte k páce.
Tip – V zatopené chodbě vedoucí k páce je u kovové konstrukce sprej.
Pákou aktivujte proud a vraťte se zpět. Jinými zatopenými chodbami proplavte ke dveřím, které páka aktivovala, otevřete je a hákem skrze šachty vylezte zpátky do torpédové místnosti. Aktivujte hlasový panel, jenže pro přístupu k torpédům vyžaduje odpovědi na otázky (QTE)..
Tip – Ponorka se z hloubky asi 2300 stop začne potápět, pokud dosáhne hloubky asi 2500 stop, tlak vás zabije. Musíte odpovídat rychle a do mikrofonu. Pokud jste daleko, počítač hlas nezaznamená a musíte přijít blíž.
Tip – Během procesu do komory neustále proudí J’avo. Využijte dvě automatické střílny (bílé aktivační plošiny jsou na stěně).
Po zodpovězení otázek se hákem vytáhněte k torpédu, v něm uniknete z ponorky.
Rank – Přesnost / Počet úmrtí / Čas / Zabití
A 70%+ / 2 / 50min / 45
B 60% / 3 / 1h 30min / 40
C 50% / 5 / 1h 50min / 30
D více

 

Kapitola 2

4 K 2

Kapitola 2-1 – Lesní hřbitov
29. června 2013, Tall Oaks, USA
Dorazíte ke hřbitovu katedrály. Seskočte ze zdi. Dole uvidíte Leona a Helenu. Cesta vede k hrobu s jámou.
Emblém (5/20) – Na zadní straně náhrobku, před kterým je jáma.
Seskočte do podzemí. V modré truhle se zámkem je část rodinného erbu Simmonsů A. Pobijte zombie.
Tip – Naposledy byly zombie k vidění v 5. kapitole Leonovy kampaně.
Hákem vyskočte ven na hřbitov. Vložte část erbů do pečeti hrobky Simmonsů a otevře se nedaleká hrobka. Uvnitř je cesta do podzemí. Dole je páka k mříži ale bez proudu a zelené zamčené dveře. V patře sestřelte most, ze zelené truhly vezměte jantarový klíč a dveře odemkněte. Zombie uvnitř stáhne páku a nechá propadnout modrou truhlu dolů. Když za páku zatáhnete, propadliště se otevře ale nezůstane otevřené. Vedle páky je Odstřelovací puška (viz kampaň Jakea)
Tip – U stropu visí mrtvoly na zámcích. Můžete je sestřelit a vypadnout z nich předměty. Hned se dolů snesou další mrtvoly ale z těch už nic nezbude.
Odtlačte blok s pákou pod mrtvolu, sestřelte zámek a ona svou vahou podrží páku otevřenou, takže seskočte propadlištěm. V truhle je část rodinného erbu Simmonsů B. Odtlačte dvě křesla s mrtvolou na plošiny, aby jimi prošel elektrický proud. Vleze sem zombie, kterou střelte, aby spadla na poslední podstavec, což dokončí obvod a ten otevře dveře. Po žebříku prolezte zpátky nahoru a pákou otevřete mříž. Na plošině stojí tři zombie. 
Tip – Jakmile skočíte na plošinu, zatíží se a propadnete se dolů. Je tam pár zásob a šachta zpět nahoru.
Zlikvidovat zombie nepomůže (přilezou další), pouze je všechny tři přibijte ke zdi kuší. Pak skočte na plošinu a z fialové truhly vezměte rodinný prsten Simmonsů. Vložte prsten do dveří u visících mrtvol, tudy vylezte nahoru a vytáhněte se ven na hřbitov. Hákem přeskočte k další hrobce a seskočte dolů. Dole v sále je socha lebky ale chybí jí oko a zub. Uvidíte dvě zombie, jak artefakty odnášejí. Vylezte po žebříku a pronásledujte zombii se zubem. Probijte se chodbami (pozor na Shriekery), zombie zničte a vezměte zlatý zub lebky. Cesta vás dovede zpět do sálu. Nyní ze sálu vyskočte po háku a pronásledujte zombii s okem. Propadne se pod vámi podlaha a spadnete do šachty s rotující čepelí. Rychle se před čepelí odplazte pryč, jenže východ zablokuje Whooper, takže prolezte boční šachtou.
Tip – Čepel Whoopera rozseká, stačí počkat. 
Zničte zombii a seberte rudé oko lebky. Dveře vedou zpět do sálu. Vložte zub a oko do lebky, v další místnosti z modré truhly vezměte část rodinného erbu Simmonsů C a hákem vyskočte z hrobky nahoru. Na hřbitově vložte zbylé části erbu na pečeť a seskočte do hrobky.
Emblém (6/20) – U stropu za vámi, v místnosti pod hrobkou.
Pokračujte dveřmi.

Kapitola 2-2 – Chodba u oltáře
Tip – Tento level je společný i pro kampaň Leona. Může tedy dojít k 4-Coop režimu, kdy se potkají až 4 lidští hráči najednou.
Helenina sestra se promění na Chrysalid, z něhož vyleze zmutovaná Deborah. Střelíte ji šípem, jenže Deborah přežije, strhne sloup a zřítíte se dolů. Dopadnete oddělení, vy s Leonem a Helena je sama. Sestupujte níž po dřevěné konstrukci a nechte se zvednout Leonem, abyste rozhoupali provazy a dostali se na opačnou stranu. Hodíte Leonovi Simmonsův prsten. Dole vás strhne Deborah a spadnete na kamenný oltář.

Boss 1 – Deborah

– Zmutovaná sestřička Heleny jako oslizlá bestie z Chrysalidu. Její lidskost je fuč a zbyla jen touha zabíjet.
– Deborah má tři velká chapadla zakončená oranžovými bodci. Oranžová místa jsou velice zranitelná. Pokud zničíte všechny, Deborah to na chvíli omráčí a vyleze z ní jen jedno chapadlo. Napadněte ji zblízka a chapadalo sekejte (QTE).
– Deborah je nebezpečná zblízka. Seká chapadly nebo kope kolem sebe.
– Během boje do arény přibíhají zombie. Použijte výbušné sudy okolo na jejich zastavení.
– Po poražení Deborah se zřítí podlaha a dopadnete na další část dřevěné konstrukce. Tentokrát jste s Helenou. Skočte na vozík, který klesá dolů a kryjte Leona, který po obvodu sestupuje dolů a pak naskočí k vám.
– Během jízdy uhýbejte překážkám (QTE) a ničte sudy na cestě.

Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí zabijte během jízdy 5 zombií, které postávají kolem trati. Tuto medaili bylo možné získat už v kampani Leona.
– Během jízdy vozíkem Deborah zaútočí znovu. Skočí na vozík. Ničte trojici oranžových chapadel, ale protože nemáte kam uhnout, využívejte boj ze země. Po poražení, Deborah uteče.
– Po poražení Deborah pokračujte v běžném uhýbání při jízdě. Vozík při útoku Deborah vykolejí a spadnete na okraj propasti.
– Deborah má už jen jedno chapadlo a blíží se k Heleně. Vy se držíte na okraji. Až vás Leon vytáhne likvidujte chapadlo Deborah, až padne a zřítí se do propasti.

Helena přizná, že pomohla prolomit zabezpečení prezidenta, aby mohl být nakažen. To protože jí Simmons vyhrožoval. Rozejdete se a pokračujte tunelem do laboratoří.

Kapitola 2-3 – Podzemní laboratoř
Dojdete do skladiště mezi mřížemi, které je plné Whooperů.
Tip – Whoopeři mohou prorazit 4 slabší mříže. Ty ostatní (s otvorem dole) ale zničit nemohou.
Emblém (7/20) – Vzadu u zaplavené části u mříží (viditelný od zatopeného schodiště).
U mrtvoly doktora seberte klíč od laboratoře, odemkněte dveře a hákem vyskočte nahoru. V záhybu chodby jeden Napad prorazí dveře a za rohem prorazí druhé dveře další Napad.
Král (stříbro) (1/10) – V truhle za prvními dveřmi, které Napad prorazil.
Tip – Napadi kromě 2 proražených dveří mohou prorazit ještě 3 další dveře, které jsou vedle sebe a všechny vedou do zadní chodby.
V chodbě seskočte do kanálu. 
Emblém (8/20) – V kanále v místě seskoku.
Projděte kanálem a hákem vyskočte do patra s výtahy. V laboratoři se z Chrysalidů začnou líhnout Napadi.
Tip – Napadi mohou prorazit 1 dveře mezi laboratoří a velkou halou s výtahy.
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí nechte monstra (Whoopery a Napady) prorazit všech 10 mříží / dveří.
Pobijte Napady a dveřmi pokračujte do vnitřní laboratoře. Přehrajete si kazetu se zrozením Ady a dojde vám, že namísto Simmonse vás do ponorky vlákala vaše dvojnice Ada. Do laboratoře nastražíte bombu a varujete skutečného Simmonse.
Rank – Přesnost / Počet úmrtí / Čas / Zabití
A 70%+ / 2 / 45min / 30
B 60% / 3 / 1h 10min / 20
C 50% / 5 / 1h 30min / 10
D více

 

Kapitola 3

4 K 3

Kapitola 3-1 – Tenement, odpadní ulička
30. června 2013, Waiyip, Čína
Tip – Toto je jediná kapitola, kde potkáte zombie i J’avo.
Vojáci BSAA odcházejí honit Adu. Seskočte a projděte ulicí. U brány je hřiště.
Tip – Můžete se sklouznout na žluté skluzavce.
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí, se sklouzněte na žluté skluzavce. Tuto medaili bylo možné získat už v kampani Chrise.
Vylezte na bednu a hákem přeskočte na sousední ulici. Projděte trhem a cestou zničte J’avo.
Emblém (9/20) – V zadním stánku (s velkým vějířem), na konci ulice u zátarasu.
 Po okraji ulice obejděte zátaras, vyčistěte další část trhu ale v cestě stojí druhý zátaras.
Tip – V jednom ze stánku v druhé části trhu je sprej.
Projděte přes boční dům (prázdný obchod) a zátaras obejděte.
Emblém (10/20) – Na zadní straně červeného zátarasu, vedle dodávky. 
Vyčistěte křižovatku (z Chrysalidů vylezou Strelats) a hákem přeskočte autobus.

Kapitola 3-2 – Nákupní čtvrť
Z Chrysalidu v ulici se vylíhne Ubistvo. Uskočíte mu na lešení. Rychle proběhněte přes lešení, jinak vás Ubistvo rozseká. Na konci seskočte do uličky a zatarasíte za sebou dveře, aby neprošel. Skrze uličku projděte na dvorek se stánky a zombiemi.
Král (bronz) (2/10) – V truhle v rohu dvorku.
U mrtvoly seberte klíč od zadní uličky a zkuste odemknout, jenže zaútočí Ubistvo a klíč mu zůstane na těle. Do oblasti vleze několik skupin plazících se zombií.
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí nechte Ubistvo, aby rozsekal všechny plazící se zombie.
Využijte silné zbraně a Ubistvo zničte. Z jeho těla opět vezměte klíč od zadní uličky a odemkněte dveře. Hákem vyskočte na lešení a na projíždějící autobus. Jenže Ubistvo sem vleze také.
Tip – Na autobusu je velmi těžké Ubistvo obejít ale na okrajích můžete využít hák a přeskakovat mezi přední a zadní částí autobusu.
Emblém (11/20) – Na levé straně lešení, do kterého narazí autobus, když se poprvé zastaví.
Bojujte s Ubistvem, po nějaké době hákem utečete na koleje ale Ubistvo sem skočí také.
Tip – Podél trati je hodně beden se zásobami ale trať je také ohraničení kabely pod napětím.
Vydržte na kolejích, případně se snažte Ubistvo ochromit. Po nějaké době přijede vlak, hákem uskočte (QTE). Opět po nějaké době se rozhodnete dál nezdržovat, vyskočíte (QTE) na další vlak a ten Ubistva srazí dolů z kolejí na trh.

Kapitola 3-3 – Vlak
Projděte vlakem a hákem vyskočte na střechu. Uvidíte padat letadlo a u přístavní čtvrti seskočíte do uličky. Vstupte do domu.
Emblém (12/20) – Pod schodištěm do sklepa za velkými bednami (viditelný škvírou vpravo).
Nahoře vstupte do bytu 
Král (stříbro) (3/10) – V šuplíku vedle ledničky.
Dveřmi v bytě pokračujte. 

Kapitola 3-4 – Oblast plovoucích domů
Tip – Tento level je společný i pro kampaň Jakea. Může tedy dojít k 4-Coop režimu, kdy se potkají až 4 lidští hráči najednou.
Uvidíte jak Ubistvo útočí na Jakea a Sherry, a monstrum trefíte sniperkou. Přeskákejte po balkonech a lešení až na traverzy nad zničenou restaurací. Pomozte Jakeovi a Sherry porazit Ubistvo, které je napadne.
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí zabijte více nepřátel než Jake a Sherry.
Po poražení Ubistva přeskočte hákem na protější balkony. Projděte přes ně až na jeřáb nad řekou. Odtud pomozte Jakeovi a Sherry, když jim Ubistvo vleze na ponton. Po chvíli se sníží náklad traverz, který strhněte na Ubistvo. Jeřáb se otočí a skočte na další balkon. Jenže Ubistvo vleze na ponton s Sherry. Hákem pro ni skočte a zachraňte ji, zatímco vrtule vrtulníku definitivně rozseká Ubistva. Na dálnici uvidíte jak dvojnice Ada ujíždí před Chrisem a Piersem. Seskočte na molo a naskočte na motorový člun. 
Rank – Přesnost / Počet úmrtí / Čas / Zabití
A 70%+ / 2 / 45min / 40
B 60% / 5 / 1h 10min / 30
C 50% / 9 / 1h 40min / 20
D více

 

Kapitola 4

4 K 4

Kapitola 4-1 – Letadlová loď, přední hangár
Dorazíte k letadlové lodi a vyskočíte nahoru. Projděte chodbami a snažte se postupovat tiše. Cestu blokuje zámek na tři klíče. Z těla J’avo za rohem seberte heslo A. Do místnosti vleze Rasklapanje. Sejděte dolů a prohlédněte patro.
Tip – Chodby tvoří celkem lineární cestu ale je tu několik jednostranných pákových dveří. Můžete je otevřít.
Král (bronz) (4/10) – V kufru na stole v pokoji pro hosty.
Královna (zlato) (5/10) – V kufru na stole v pokoji pro hosty u mrtvoly.
Tip  Na toaletách v druhém pokoji pro hosty je sprej.
Na stole vedle mrtvoly v pokoji pro hosty je Bear Commander (viz kampaň Jakea). Ve výzkumné místnosti zničte J’avo a zkuste sebrat jeho heslo, ale chytí ho Rasklapanje. Zničte ho a konečně seberte heslo B. Pokračujte chodbou s potrubím. Zaútočí Rasklapanje a podpálí chodbu, rychle uskočte (QTE) a zničte ho, než protipožární systém uhasí oheň. Pokračujte k ubikacím a v jednom z pokojů je J’avo s heslem C. Vraťte se nahoru k zamčeným dveřím a všemi hesly je odemkněte. Zničte další Rasklapanje a hákem vyskočte do patra. Uslyšíte jak dvojnice Ada hovoří se Simmonsem poté, co ho nechala nakazit. Dveřmi jděte ven.

Kapitola 4-2 – Letadlová loď, můstek
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí se v průběhu celé kapitoly vyhněte odhalení.
Hákem vyskočte nahoru a otevřete pákové dveře, zatímco výtahem přijíždí Chris a Piers. Proběhněte dalšími dveřmi než se uzavřou, po schodech nahoru a ven na plošinu.
Tip – Loď osvětlují reflektory malého člunu. Pokud vás zaměří, spustí alarm a začnou sem proudit velké skupina J’avo.
Opatrně se vyhněte světlometu a hákem skočte nahoru.
Emblém (13/20) – Na zemi na ochozu kam vyskočíte hákem. 
Prolezte šachtou, zatímco v místnosti pod vámi bojují Chris a Piers. Seskočte z šachty a chodba vás zavede na můstek.
Tip – Na můstku hlídá Gnezdo. Opatrně se mu vyhněte ať vás neodhalí.
Červeným spínačem otevřete dveře, projděte a oknem vyskočte zase na venkovní ochoz.
Tip – Venkovní prostor hlídá další člun se světlomety.
Opatrně proběhněte mezi světlomety a na konci hákem vyskočte nahoru. Za oknem v radarové místnosti je několik J’avo, vyhněte se jim, zabijte osamocená J’avo a v chodbě a vylezte po žebříku. Prolezte šachtou (pozor na Noga-Trchanje) a na konci vyskočte ven. Vstupte do kajuty dvojnice, kde najdete zvláštní klíč a důkazy, že Ada byla původně vědkyně Carla, která pro Simmonse měla vytvořit Adu ale nakonec mu posloužila jako testovací subjekt. Venku uvidíte jak někdo Carlu střelí a spadne dolů. Sejděte po schodech a seskočte do chodby dole. 
Emblém (14/20) – V šatní skříňce v chodbě.
Výtahem sjeďte dolů, kde je tělo Carly. Jenže si před smrtí dala dávky C viru, zmutuje do odporné šedivé kaše a pokusí se vás zničit. Utečete do podpalubí.

Kapitola 4-3 – Interiér letadlové lodi
Jste u poklopu.
Emblém (15/20) – V koutě nad poklopem.
Seskočte dolů. Carlina hmota rozmačkává prostor lodi, bleskově utíkejte dolů po schodech, jinak vás rozdrtí. Za dveřmi jste v bezpečí ale z hmoty vyleze spóra Carly.
Tip – Carliny spóry S jsou šedivé humanoidní hmoty s její podobou. Jsou velmi pomalé a plivou kyselinu. Zničením bublin na jejich těle je ochromte a zničte útokem zblízka.
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí zničte všechny spóry S Carly.
Probijte se chodbami a ničte spóry. 
Tip – Stěna plná Carliných rukou vás může chytit. Uvolněte se (QTE).
Ve větší místnosti je u stropu hlava Carly. 
Tip – Carlina spóra L je její nabotnalá hlava. Útočí protažením úst a kousnutím. Hlavu mohou zničit jen dusíkaté nádrže.
Emblém (16/20) – V chodbičce po levé straně pod hlavou Carly.
Ochromte hlavu střelbou a proběhněte. Stejně proběhněte okolo druhé hlavy. Třetí hlava má pod sebou modrou dusíkatou nádrž, kterou rozstřelte, což hlavu zničí. V další chodbě zaútočí hlava. Rychle před ní utečte a na konci odpalte nádrže. Dojdete do místnosti s velkou hlavou Carly.

Boss 2 – Carla

– Gigantická Carlina hlava je mnohem větší a odolnější než spóry L. Navíc se dokáže regenerovat.
– Hlava se nepohybuje a její útok spočívá ve vystřelení kyseliny z nabobtnalých očí. Trefte oči, ty se na okamžik zavřou a zamezíte vypouštění kyseliny.
– V areálu se objevují malé spóry, po jejichž zničení zbydou předměty.

– Poničte hlavu Carly tak až vznikne díra a rychle (než se zregeneruje) rozstřelte dusíkaté nádrže v místnosti za hlavou. To Carlu definitivně zničí.

Výtahem vyjeďte nahoru a na palubě najdete vrtulník.
Rank – Přesnost / Počet úmrtí / Čas / Zabití
A 70%+ / 2 / 50min / 15
B 60% / 3 / 1h 5min / 10
C 50% / 5 / 1h 25min / 5
D více

 

Kapitola 5

4 K 5

Kapitola 5-1 – Výšková oblast
1. července 2013, Tatchi, Čína
Ve vrtulníku narazíte v ulicích na Leona a Helenu.
Tip – Během pilotování vrtulníku můžete střílet z kulometů nebo pálit rakety (máte jich 8). V případě Coop hry má svůj kulomet i Agent ale rakety použít nemůže.
Kryjte Leona a Helenu před útoky zombií.
Emblém (17/20) – Na žluté korbě vozu během ochrany.
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí zajistěte, aby zombie ani nestihly zaútočit na Leona nebo Helenu.
Po ochraně odletíte ulicí. Cestou ničte vrtulníky Neo-Umbrelly. U vysokého domu zaútočí bojový vrtulník Apache.
Emblém (18/20) – Na billboardu ve spodní části (vpravo) domu, kolem kterého se bojuje.
Po zničení Apache se vydáte k věži.

Kapitola 5-2 – Vstup do Quad Tower
Tip – Tento level je společný i pro kampaň Leona. Může tedy dojít k 4-Coop režimu, kdy se potkají až 4 lidští hráči najednou.

Boss 3 – Simmons B

– Simmons po C viru získá podobu dinosaura. V tlamě má schované obří oko, což je velice zranitelné místo. Další dvě menší oči má na hrudi a na zádech.
– Simmons je rychlý ale ohrožuje především Leona a Helenu dole. Vás může zranit vržením auta nebo skokem, při kterém vás švihne ocasem.
Tip – Pro získání jedné ze skrytých medailí nechte Simmonse ať do tlamy chytí Leona a zachraňte ho střelbou, než ho rozkouše.
– Hala je plná výbušných sudů. Je to skvělý způsob, jak Simmonse vyřídit. Po dostatečném poškození, se Simmons opět promění zpátky na člověka.
– Po nějaké době přijede voják s Hummerem, Leon a Helena naskočí a budou pražit Simmonse z kulometů. Jízda skočí když je Simmons strhne a vozidlo exploduje.
– Koste Simmonse dokud nepadne. Díky výhledu můžete snadno zaměřit oko na jeho zádech.

Kapitola 5-3 – Střecha Quad Tower
Vyletíte na střechu. Pomozte skupině civilistů a pokoste zombie. Druhá skupina je u věže.
Emblém (19/20) – Vedle střešních oken na nižší střeše pod věží.
Pomozte civilistům. Zombie na věži má dynamit, její zničení ho odpálí a exploze zlomí hromosvod, který se zapíchne do zombie na nižší střeše. Zničte další skupinu zombií (a Whooperů) a helipadu a přistanete.
Tip – Pod schody pod helipadem je v truhle sprej a výbušné šípy.
Z helipadu hákem skočte na traverzy jeřábu.
Emblém (20/20) – Na střeše vedlejší budovy, pod lešením s plachtami.
Přeskočte hákem na protější střechu a projděte dveřmi.

Kapitola 5-4 – Quad Tower
Tip – Tento level je společný i pro kampaň Leona. Může tedy dojít k 4-Coop režimu, kdy se potkají až 4 lidští hráči najednou.
Uvidíte jak se výtah s Leonem a Helenou utrhne a skončí na laně. Sami skočíte na jiný výtah ale na mostu mezi věžemi je Simmons.

Final Boss – Simmons A

– Simmons ve své podobě kentaura dokáže střílet ostny jak z kulometu anebo se rozběhnout a srazit vás.
– Z výtahu přeskočíte na můstek, kde bojujte se Simmonsem.
– Po nějaké době se můstek utrhne a skočíte na jiný, který je ale prasklý a máte mnohem méně prostoru k pohybu. Leon a Helena na opačné straně vám pomohou. 

– Po chvíli boje skočíte hákem na třetí můstek, ten je široký a bezpečný. Simmons půjde honit Leona a Helenu, kteří šplhají po laně. Po silném zásahu Simmons vždy sklouzne dolů a ti dva mají víc času na útěk. Až oba vylezou nahoru, Simmons se zaměří na vás a omráčí vás.
– Leon skočí na můstek, aby vám pomohl. Až se proberete, bojujte spolu s ním proti Simmonsovi. Z patra budovy vám pomůže i Helena. Po dostatečném poškození Simmons srazí Leona na okraj můstku. Přijděte k němu, načež Simmonsovi zabodnete do těla šíp a shodíte ho dolů do plamenů.

Vstoupíte do laboratoře Carly v Quad Tower. Vstupte a do panelu vložte klíč (z kajuty na lodi). Kamery přehrají záznam z jejích experimentů, kdy se snažila vytvořit další Carlu. Ve vedlejší laboratoři se začne Chrysalid líhnout, ale včas ho zničíte a rozstřílíte celou laboratoř.
Titulky…
Po titulcích Jake, kdesi v arabských zemích narazí na skupinu Napadů. Pozůstatky po C viru tedy stále existují.
Rank – Přesnost / Počet úmrtí / Čas / Zabití
A 70%+ / 2 / 55min / 40
B 60% / 3 / 1h 10min / 30
C 50% / 5 / 1h 30min / 20
D více